Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:56:26 GMT

رئال و یک آینده نگران کننده بدون سرخیو راموس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۶۸۳

رئال و یک آینده نگران کننده بدون سرخیو راموس

سرخیو راموس به سال های پایانی فوتبالش نزدیک می شود و رئال مادرید از حالا باید به فکر جذب یک مدافع باکیفیت و در حدو اندازه های این بازیکن باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای دومین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و این اتفاق در روزی رخ داد که سرخیو راموس غایب بود. این برای اولین بار نبود که در غیبت کاپیتان راموس رئال از لیگ قهرمانان کنار می رفت یا مغلوب حریف خود می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

راموس که در شکست خانگی 1-2 رئال برابر سیتی از بازی اخراج شده بود، در بازی برگشت غیبت داشت و رئال بازهم 2-1 باخت و حذف شد. سال گذشته راموس در زمین آژاکس به دلیل دریافت کارت زرد دو اخطاره شد و بازی برگشت را از دست داد. کهکشانی ها بازی رفت را 1-2 برده بودند ولی در روز غیبت راموس در برنابئو 1-4 شکست خوردند و حذف شدند.

 

سال 2008 نیز مشابه دو اتفاق قبلی رخ داد. رئال در بازی رفت یک هشتم نهایی برابر آاس رم در الیمپیکو 2-1 شکست خورد و راموس هم از بازی برگشت محروم شد. در برنابئو رئال بار دیگر با نتیجه 1-2 مغلوب شد و از لیگ قهرمانان در شبی که راموس غایب بود کنار رفت.

 

 

 

 

سه سال بعد در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین بارسا و رئال، سرخیو راموس در شکست خانگی 0-2 رئال از بازی برگشت محروم شد و کهکشانی ها در نوکمپ نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برسند و بدون راموس حذف شدند.

 

 

 

 

در 15 سال گذشته سرخیو راموس سه بازی برگشت  دیگر حذفی لیگ قهرمانان را نیز از دست داده است. یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سال 2013 برابر گالاتاسرای به دلیل محرومیت که رئال در استانبول 3-2 باخت ولی به نیمه نهایی صعود کرد.

یک هشتم نهایی 2015 در برنابئو برابر شالکه که راموس مصدوم بود و رئال 3-4 باخت ولی صعود کرد و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان  2018 برابر یوونتوس که رئال 1-3 باخت ولی توانست به نیمه نهایی برود.

 

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس نهایی لیگ قهرمانان یک هشتم نهایی سرخیو راموس بازی برگشت حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!