Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:42:52 GMT

آخرین وضعیت رسیدگی پرونده متهمان شهرداری ساری

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۷۳۳

آخرین وضعیت رسیدگی پرونده متهمان شهرداری ساری

ایسنا/مازندران  رئیس کل دادگستری مازندران به تشریح آخرین وضعیت رسیدگی پرونده متهمان شهرداری ساری پرداخت.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در نشست با خبرنگاران که ظهر سه شنبه در ساختمان دادگستری مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه عزم دستگاه قضا برای مبارزه با فساد جزم شده است، اظهار کرد: دستگاه قضا در مقابله با فساد خط قرمزی را به رسمیت نشناخته و نهایت تلاش خود را برای نفوذ به لایه‌های زیرین و خشکاندن ریشه فساد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرونده دستگیری چند تن از اعضای شورای ساری و شهرداری ساری، گفت: پرونده شهرداری ساری با قاطعیت و سرعت در حال رسیدگی بوده و این پرونده ممکن است در شعبه دادگاه جرایم اخلالگران اقتصادی بررسی شود و در این راستا دستورات لازم صادر شده است.

اکبری ادامه داد: تعدادی از مدیران سابق و فعلی و سه نفر از اعضای شورای شهر احضار شده و دو نفر از متهمان با وثیقه آزاد شدند اما تحقیقات درباره این افراد  ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران درباره احتمال انحلال شورای شهر ساری نیز خاطرنشان کرد: باید قانون شوراها را ملاحظه کنیم تا تکلیف نهایی افراد دستگیر شده مشخص شود اما آنچه که مقرر کرده، تعیین تکلیف خواهد شد.

اکبری با اشاره به اینکه دادگاه این افراد متهم در دادسرای عمومی و انقلاب در حال بررسی است، اظهار کرد: دادگاه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی با تأخیر در سال جاری تشکیل شده و پرونده‌هایی که قابلیت رسیدگی در این شعبه را داشته باشند مورد رسیدگی قرار می‌گیرند که تا کنون دو پرونده برای رسیدگی در این دادگاه ثبت شده است.

وی با اشاره به وضعیت پرونده وقف جنگل آقمشهد نیز، گفت: وقف بودن بخشی از اراضی آقمشهد در دیوان عالی کشور تأیید شده و اخیراً نیز با رسانه‌ای شدن این مسئله، طبق دستور رئیس قوه قضائیه و بازدید از محل، گزارشی تهیه و مقرر شد که پس از بررسی مجدد این پرونده، نتیجه ابلاغ  شود.

رئیس کل دادگستری مازندران در بخشی از سخنانش با بیان اینکه کار خبرنگاری همانند امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: در زمینه اطلاع رسانی عملکرد دستگاه قضا باید ظرافت ویژه ای داشت.

اکبری تحول در عرصه اطلاع رسانی را امری مهم دانست و تحقق آن را بدون بهره گرفتن از علم و دانش و هنر خبرنگاران عملی نیست، تصریح کرد: ارتباط با دستگاه قضائی باید دو سویه باشد و برای تحول در زمینه اطلاع رسانی در تلاش هستیم با بهره گرفتن از علم و تجربه رسانه‌ها و خبرنگاران، زمینه اطلاع رسانی درست را فراهم ‌کرده و جلوی شایعه پراکنی و دروغ را بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل شورای حل اختلاف رسانه و مطبوعات خبر داد و ‌افزود: حمایت از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی را که مطابق با ضوابط اطلاع رسانی می‌کنند، مهم بوده و در این راستا شعبه ویژه رسیدگی امور مطبوعات تشکیل شده و با بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران، اختلافات موجود حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري استانی سیاسی دادگستری مازندران شهرداری ساری اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  از پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب