Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:11:26 GMT

داربی ۹۳ در نیمه نهایی جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۷۶۴

داربی ۹۳ در نیمه نهایی جام حذفی

خبرگزاری ایسنا: قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران در مقر سازمان لیگ برگزار شد که طبق قرعه پرسپولیس و استقلال باید در نیمه نهایی جام حذفی، داربی ۹۳ را برگزار کنند.
در دیگر دیدار نیمه‌نهایی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان نفت مسجدسلیمان است و یک پای دیگر فینال را مشخص می‌کنند.

مسابقات این مرحله در روزهای ۴ و ۵ شهریور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فینال در ورزشگاه پارس شیرازبرگزار می‌شود.

 


پرسپولیس برای پرونده کالدرون به CAS اعتراض می‌کند

باشگاه پرسپولیس قرار است برای پیگیری پرونده سرمربی پیشین آرژانتینی خود اعتراضش را در دادگاه عالی ورزش به ثبت برساند.

به گزارش ایسنا، بعد از جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس این مربی آرژانتینی برای مطالبات نیم فصل دوم خود به فیفا شکایت کرد و در نهایت به همراه دستیارانش پرسپولیس را محکوم به پرداخت حدود ۵۸۰ هزار دلار کرد از این رو پس از صدور این رای مسوولان حقوقی باشگاه از کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فیفا که رای را صادر کرده بود درخواست مشروح رای را دادند تا بتوانند براساس آن تصمیم‌گیری کنند.

حدود دو هفته قبل مشروح این رای از طریق فیفا به دست پرسپولیس رسید و از تاریخ ابلاغ آن باشگاه ۲۱ روز فرصت دارد تا در صورت نیاز به دادگاه عالی ورزش (CAS) اعتراض کند.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس تا روز یک‌شنبه هفته آینده فرصت دارند تا با پرداخت هزار فرانک به عنوان مبلغ اولیه درخواست خود را در سیستم CAS به ثبت برساند. که اگر این اتفاق رخ ندهد در آن زمان باشگاه باید رای صادر شده از کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکانن فیفا را اجرا و ۵۸۰ هزار دلار به کالدرون پرداخت کنند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه درصدد هستند تا پیش از پایان هفته به طور رسمی درخواست اعتراض خود را در سیستم دادگاه عالی ورزش ثبت کنند.

این اعتراض در حالی قرار است انجام بشود که پرسپولیسی‌ها پیش از این مدعی بودند که مذاکراتی با کالدرون انجام داده و به توافقات اولیه نیز رسیده‌اند اما بررسی روند دادرسی پرونده نشان می‌دهد آن چنان هم خبری از مذاکره و توافق میان دو طرف نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: دربی پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم