Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی با موضوع فدراسیون های ورزشی اقتصاد محور با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی و عباس نظریان رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش در برج قایقرانی دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نشست تخصصی با موضوع فدراسیون‌های ورزشی اقتصاد محور با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون، عباس نظریان رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش، رضا صابونچی دبیرکل و محمدتقی محمدیان سرپرست خزانه‌داری فدراسیون و کلانتری معاون، مرزوقی رئیس گروه و رمضانی و قدمی کارشناسان مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه استفاده از ظرفیت‌های موجود در فدراسیون در جهت جذب منابع مالی، فراهم کردن شرایط لازم برای تولیدکنندگان داخلی در راستای حمایت از تولید ملی و برگزاری جلسات مشترک سواری اقتصادی فدراسیون قایقرانی با مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصادی وزارت ورزش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
رئیس فدراسیون قایقرانی با مفید ارزیابی کردن این جلسه ابراز امیدواری کرد با تداوم این نشست‌ها بتوانیم راهکاری برای استفاده از تمام ظرفیت های داخلی در زمینه‌های مختلف اقتصادی گسترده دست پیدا کنیم.
علیرضا سهرابیان ادامه داد: البته ما کار را آغاز کردیم و شورای اقتصادی فدراسیون فعالیت خود را شروع کرده تا در کنار بودجه مصوب و حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، برای فدراسیون درآمدزایی داشته باشیم.
وی افزود: امیدوارم در کنار دوستان مرکز نیز بتوانیم به راهکارهایی برسیم تا با درآمدزایی و تقویت تولید داخلی به رشد و توسعه قایقرانی کمک کنیم.
رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش نیز در این جلسه گفت: تصمیم برای گذر از کمیته و ایجاد شورای اقتصادی در فدراسیون قایقرانی بسیار هوشمندانه است و نشان از اهمیت فعالیت اقتصادی در این فدراسیون دارد و باید از این بابت از فدراسیون قایقرانی قدردانی داشته باشیم.
عباس نظریان با بیان اینکه «در این مرکز به دنبال رقم زدن اتفاقات خاص هستیم»، اظهار کرد: تلاش مرکز ما ایجاد یک فضای هم‌اندیشی و هم‌افزایی با حضور فدراسیون‌هاست تا بتوانیم به یک مدل اقتصادی برای هر فدراسیون برسیم.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمایه گذاری و اقتصاد در ورزش فدراسیون قایقرانی مرکز مشارکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد گفت: سال گذشته، سال مطلوبی به لحاظ فعالیت‌های اتاق بازرگانی بود و انشاالله سال ۱۴۰۳ پویاتر و با محتوای بهتر و اثرگذارتر نشست‌ها برگزار شود.
فاطمی گفت:انتظار می‌رود بعد از هرنشست مشکلی از تولید کنندگان حل شود و یک گشایشی در فضای کسب و کار استان یزد ایجاد شود و گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید مصوباتی داشته باشد که در سطح ملی بتوانیم ان را پیگیری کنیم و اتاق بازرگانی استان یزد می‌تواند در سطح ملی اثرگذار باشد.
 استاندار با تاکید بر تعامل اتاق با دانشگاهیان و نخبگان استان افزود:در تلاشیم ظرفیت دانشگاه و حوزه علم و فناوری را با اتاق پیوند بزنیم.
 وی افزود: ارتباطات بین المللی و دیپلماسی اقتصادی اتاق باید فعال‌تر شود و ما در این حوزه‌ها همراه و همگام با بخش خصوصی هستیم.
وی با تاکید بر مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مردم در این حوزه افزود:یک کلان پروژه اقتصادی با مشارکت کارگران در قالب شرکت تعاونی در حوزه سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه برق خورشیدی در استان تعریف شود و کارگران و صاحبان صنایع در آن سهام داشته باشند.
فاطمی عنوان کرد: به کارگران مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط صاحبان صنایع داده شود تا در این کلان پروژه اقتصادی مشارکت نمایند و به صورت ماهانه مبلغ وام از حقوق آنها کسر شود.
رئیس کمیسیون پول، سرمایه و مالیات اتاق بازرگانی یزد نیز در این نشست گفت: همچنین مقرر شد با پیگیری مسئولان استان نشستی با حضور رئیس امور مالیاتی کشور در استان برگزار شود و مشکلات و چالش‌های مالیاتی استان مطرح و در این خصوص تصمیم گیری شود.
 وطن دوست افزود: مصوب شد تا دوره‌های آموزشی در حوزه‌های صادرات، امور گمرکی، واردات و مالی پویاتر از سال ۱۴۰۲ در اتاق برگزار شود.
بررسی موانع و چالش‌های پیش روی فعالان حوزه صنعت و تولید در حوزه مالیات ، سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی از دیگر مباحث این نشست بود.

دیگر خبرها

  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • تردید‌های تداوم رشد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی
  • شهرک‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان اقتصادی در بوشهر ایجاد شود