Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود مصاحبه های کادرفنی پرسپولیس مبنی بر عدم توافق پرسپولیس با بازیکنان جدید، باشگاه کار خود برای حضور در نقل و انتقالات را استارت زده است.

پرسپولیس زودتر از پایان فصل توانست قهرمانی خود در لیگ را مسجل کند و طبیعی است که در سایه، مذاکرات خود برای جذب بازیکنان را آغاز کند.

به گزارش طرفداری، جدایی چند بازیکن از تیم فعلی پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شده و آنتونی استوکس نیز بازیکنی است که با وجود دریافت مبلغی کلان، دیگر در پرسپولیس جایی نخواهد داشت.

محمد انصاری با توجه به مصدومیتش در لیست ابتدایی پرسپولیس جایی ندارد و شاید در صورتی که تا پایان نیم فصل شرایط بدنی ایده آل خود را به دست آورد، از ابتدای نیم فصل دوم به لیست اضافه شود. ضمن این که سرنوشت محمد نادری نیز نامشخص است و همه چیز بستگی به مذاکرات این باشگاه با کورتریک بلژیک و اینکه آن ها چه مبلغی برای رضایتنامه دائمی او درخواست کنند، خواهد داشت. برهمین اساس یحیی گل محمدی به باشگاه اعلام کرده در صورتی که محمد نادری از پرسپولیس جدا شود، یک مدافع چپ جایگزین او شود در غیر این صورت گزینه او در دفاع چپ همچنان نادری است.

نورالهی قرارداد دارد

در ادامه اگرچه شنیده می شود که احتمال حضور محسن ربیع خواه در لیست مازاد یحیی وجود دارد اما با توجه به این که احتمال دارد احمد نورالهی از پرسپولیس جدا شود، قرار دادن ربیع خواه در لیست مازاد دور از ذهن است. البته نوراللهی هنوز یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و برای جدایی باید مبلغ رضایتنامه مورد نظر باشگاه را بپردازند اما در صورتی که باشگاه مقصد راضی به پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه شود، آن وقت می توان نام نورالهی را نیز در لیست جدایی طلبان پرسپولیس منظور کرد.

رضا اسدی، مهم ترین خرید یحیی گل محمدی

رضا اسدی هافبک تیم تراکتور، مهم ترین بازیکن یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات محسوب می شود که هیچ رسانه ای به آن اشاره نکرده است. اسدی که یک هافبک دفاعی است، پرسپولیسی بوده و ترجیحش این است که به پرسپولیس بپیوندد اما شرط عجیبی برای این کار دارد که این شرط جدایی یکی از هافبک های پرسپولیس است. نام این هافبک برای طرفداری محفوظ می ماند. یحیی گل محمدی با او مذاکراتی انجام داده و بسیار دوست دارد که این بازیکن را فصل آینده در تیمش ببیند. اما باید دید با شرط رضا اسدی موافقت کرده و قید یکی از هافبک های تیمش را می زند یا نه. در غیر این صورت احتمال دارد مثل سال های گذشته شاهد حضور یک بازیکن با عرق پرسپولیس یا استقلال در تیم رقیب باشیم.

امین اسدی پرسپولیسی می شود؟

یک مهاجم لیگ یکی در تیررس باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی است. این بازیکن که از سوی مجتبی حسینی به یحیی گل محمدی معرفی شده، مهاجم مدنظر گل محمدی است. حالا باید دید او درنهایت پرسپولیسی خواهد شد یا نه.

تاکید یحیی به حفظ ترابی

بیشترین نگرانی هواداران پرسپولیس ادامه همکاری مهدی ترابی و بشار رسن با پرسپولیس است که البته احتمال زیادی برای جدایی آن ها وجود دارد. اتفاقی که می تواند خلا بزرگی را در ترکیب پرسپولیس که در چند فصل اخیر بهترین خط میانی لیگ را داشته، ایجاد کند.

بشار رسن با پرسپولیس قرارداد ندارد و مدت هاست که از وضعیت دریافتی خود گلایه دارد. چند باشگاه حوزه خلیج فارس و ترکیه ای خواهان جذب بشار هستند و مدیر برنامه هایش همیشه تاکید کرده که در پایان فصل بشار جدا خواهد شد. اما موضوع این است که خود بشار دوست دارد بماند. او هفته قبل به باشگاه رفت و 100 هزار دلار از طلبش را دریافت کرد. بشار قرار است تا چند روز آینده با حضور دوباره در باشگاه طلب خود را دریافت کرده و با صفر شدن حساب اش برای فصل آینده با مهدی رسول پناه مذاکره کند. باید دید این هافبک عراقی با رقم جدید باشگاه باز هم حاضر به تمدید قرارداد خواهد شد یا پس از پشت سر گذاشتن چند فصل موفق با پرسپولیس از این تیم جدا می شود. 

مهدی ترابی دیگر بازیکن پرسپولیس است که احتمال جدایی اش یحیی را حسابی نگران کرده است. زمزمه های زیادی در مورد جدایی ستاره انکار ناپذیر این فصل پرسپولیس به گوش می رسد. این در حالی است که خودش کوچکترین اظهارنظری در این خصوص نداشته است. ستاره خط میانی سرخ‌ها که در ابتدای فصل سودای حضور در فوتبال اروپا و عقب نماندن از جمع هم دوره‌ای ‌های خود برای موفقیت در این عرصه را داشت، در نهایت کارش را با پرسپولیس ادامه داد اما معلوم نیست او فصل بعد نیز با پرسپولیس می ماند یا نه. به نظر می آید همه چیز بستگی به تیم خواهان ترابی و مبلغی که باشگاه به او ارئه می دهد دارد.

بر همین اساس یحیی گل محمدی تاکید کرده در صورت جدایی هرکدام از این نفرات باشگاه باید برای جذب یک هافبک نفوذی اقدام کند. او بسیار امیدوار است که باشگاه بتواند از بین بشار رسن و مهدی ترابی یک نفر را نگه دارد.

در انتظار خبر علیپور

از همان ابتدای فصل مشخص بود که علی علیپور آخرین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می کند. علیپور در همان ابتدای فصل پیشنهاد 3 میلیاردی ایرج عرب برای تمدید را رد کرد و در ادامه جواب هیچ‌کدام از تماس های انصاری فرد را نداد تا مشخص شود او آخرین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر می گذارد. در ادامه ناراحتی هواداران و شعارهایی که برخی از سکوها علیه او سر دادند تصمیم او را برای جدایی قطعی کرد تا بتوان امروز علیپور را دومین جدا شده قطعی پرسپولیس بعد از بیرانوند قلمداد کرد. روز قبل برخی از رسانه ها از توافق کامل او با یک باشگاه چینی خبر دادند و باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به این که علیپور با باشگاه قرارداد ندارد، از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد.

برهمین اساس یحیی گل محمدی به باشگاه تاکید کرده که درصورت جدایی علیپور، یک مهاجم باید جذب شود. مهاجمی به جز شهریار مغانلو که به نظر می رسد با پرسپولیس به توافق اولیه رسیده است. حال باید دید مهاجم سرعتی مدنظر گل محمدی کدام گزینه است. 

سید جلال حسینی می ماند

شایعات زیادی در مورد جدایی سید جلال حسینی از پرسپولیس به گوش می رسد. به هرحال آن چه مشخص و واضح به نظر می رسد این است که یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به کاپیتان تیمش ندارد و دوست دارد از زوج خلیل زاده - کنعانی زادگان استفاده کند. موضوع این است که محبوبیت سیدجلال نزد هوادران پرسپولیس به حدی است که گل محمدی ترجیح می دهد اتفاقی که پیش تر برای مهدوی کیا رقم زد را برای سیدجلال رقم نزند. ضمن این که سید جلال حسینی هنوز یک فصل دیگر از قرارداش با پرسپولیس باقی مانده است. از این رو، هواداران پرسپولیس می توانند اطمینان داشته باشند که کاپیتان محبوبشان فصل بعد نیز برایشان بازی خواهد کرد.

لیست گل محمدی

در لیست یحیی گل محمدی حضور حامد لک، دانیال اسماعیلی فر و شهریار مغانلو قطعی شده و باشگاه با این سه نفر نیز به توافقات اولیه رسیده است.

به جز این نفرات، گل محمدی خواهان جذب یک دفاع چپ، یک هافبک دفاعی، یک پلی‌میکر و یک مهاجم شده و جالب این که با برخی از آن ها به توافق نیز رسیده است.

همچنین بخوانید:

پرسپولیس با 3 گزینه خرید یحیی گل محمدی به توافق رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سید جلال باید دید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟