Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:35:40 GMT

نیوزیلند بار دیگر به قرنطینه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۱۸۱

نیوزیلند بار دیگر به قرنطینه می‌رود

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، نیوزیلند پس از مشاهده دوباره موارد ابتلا به کرونا، بار دیگر وارد قرنطینه می‌شود.

طبق گزارش دیلی میل، با وجود آنکه ۱۰۲ روز هیچ مورد ابتلای جدیدی به کرونا ثبت نشده بود، با مشاهده ۴ مورد ابتلا به کرونا از اعضای یک خانواده که جواب آزمایش آن‌ها مثبت از آب در آمده بود، این کشور وارد قرنطینه‌ای مرحله‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور بخاطر توانایی در مهار بحران کرونا ویروس (کووید-۱۹) خصوصا پس از گذشت ۱۰۰ روز که هیچ مورد ابتلای جدیدی در آن مشاهده نشده بود، مورد توجه کشور‌های دیگر قرار گرفته بود.

حال با مشاهده موارد جدید ابتلا، از نیمه روز چهارشنبه، «اوکلند» (پرجمعیت‌ترین شهر نیوزلند) وارد قرنطینه مرحله سه خواهد شد و بقیه مناطق دیگر این کشور نیز وارد قرنطینه مرحله دو خواهند شد.

جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند دقایقی پیش از برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در ساعت ۱۹:۱۵ بعد از ظهر امروز خبر داد.
همچنین ردیابی تماس‌ها و ارتباط‌های افراد با یکدیگر هم اکنون در میان چندین محل کاری در سرتاسر نیوزیلند برقرار است و تماس‌های نزدیک افراد با یکدیگر در خصوص افرادی که ابتلای آن‌ها به تأیید رسیده، منجر به قرطینه کردن افراد می‌شود.

به نوشته دیلی میل، جاسیندا آردن با مشاهده موارد جدید ابتلا، نگران منشأ این ویروس است؛ چرا که این خانواده هیچ سفر خارجی نداشته اند.

آردرن، نخست وزیر نیوزیلند گفت: ما قادر نیستیم منشأ این موارد ابتلا را مشخص کنیم. یکی از مهمترین درس‌هایی که ما از خارج کشور اموختیم، این است که سخت به این کار ادامه دهیم.

نخست وزیر نیوزیلند همچنین با اشاره به قرنطینه مجدد این کشور گفت: از شما خواسته می‌شود تا در خانه بمانید؛ مگر آنکه شما یک کنیروی کار ضروری باشید.

همچنین بر این اساس، با توجه به قرنطینه مرحله سه اوکلند، تمامی کافه ها، رستوران ها، اماکن ارائه کننده خدمات عمومی باید تا نیمه روز چهارشنبه بسته شوند و تجمع بیش از ۱۰ نفر ممنوع خواهد شد.

گفتنی است تا کنون بیش از ۲۰ میلیون نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیشاز ۷۳۹ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران کرونا ابتلا به کرونا قرنطینه سراسری وارد قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا

خالدی فرماندار خانمیرزا گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا است و مسیر حمل کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور است و از این رو بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کلنگ احداث پست قرنطینه دامپزشکی در سه راه گوشکی خانمیرزا یه زمین زده شد.

بیشتر بخوانید 

توقیف خودرو حمل فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای

خالدی اضافه کرد: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می‌شود بر روند جابجایی دام و فراورده‌های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پست قرنطینه دامپزشکی گوشکی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها