Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه "مردم در خیابان‌های لندن و پاریس، عدالت را فریاد می‌زنند" گفت: در شرایطی که مردم جهان از دو مکتب پوشالی شرق و غرب روی برگردانده‌اند اولویت با تبلیغ و تبیین درست آن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان؛ آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با  مسئول گروه جهادی - تبلیغی صادقین دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت: امروز جهان به صورت یک کف دست درآمده است و نمی‌توان به صورت جزیره‌ای زندگی کرد بنابراین مسئولیت کل بشر بر دوش هر کسی است که بتواند به هر مقداری که می‌تواند در روشنگری افراد نقش ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مشتری‌های شما در کف خیابان‌های واشنگتن، لندن، برلین و پاریس فریاد سر می‌دهند و می‌گویند تا عدالتی نباشد صلحی نخواهد بود. امروز اهم مسائل اولویت ‌دار، مسئله تبلیغ و تبیین صحیح است.

عبادی افزود: در طول زمان مکتب شرق پُز علمی خود را می‌داد در حالی که هیچ چیزی در بساط نداشت و بلوک غرب نیز به تمدن خود می‌نازید در حالی که وحشی‌ترین انسان‌ های تاریخ بودند و امروز هر دو مکتب به رسوایی کشیده شده زیرا مردم فرصت فکر کردن پیدا کرده‌اند.

وی بیان کرد: در چنین مقطعی که مردم جهان از دو مکتب پوشالی شرق و غرب روی برگردانده‌اند، اولویت با تبلیغ و تبیین درست است حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز وارث عدالت امام علی(ع) و امام مجتبی(ع) است و در تاریخ خط نشان پایمردی را کشیده است که امروز مردم سراسر دنیا برای حضور در اربعین حسینی راهی کربلا می‌شوند.

مدارس باید مرکز تبلیغ صحیح اسلامی شودتبلیغ و ترویج فرهنگ توسعه غدیر توسط خادمیاران رضوی ایثار و شهادت استان اصفهان+ تصاویرمعاون سازمان تبلیغات اسلامی در سنندج: خانه‌های عالم فضایی برای تبلیغ دین اسلام و قرآن شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: جایگاه امیرالمومنین علی(ع) حتی در پیش دشمنان و همه ملت‌ها موضع عدلی است که همه انبیاء به آن دعوت کرده‌اند و امروز بهترین شرایط برای تبیین مکتب ائمه معصومین فراهم شده است چون شناسنامه آنها در تاریخ در پیش دوست و دشمن به عنوان یک مسئله حق روشن بوده و هست و در روایتی آمده است که "زمانی خواهد آمد که هم بهترین و هم بدترین زمان باشد" و امروز همان زمان وعده داده شده است.

وی گفت: مرحوم آیت‌الله خزعلی در گذشته و در درس تفسیر خود بیانی دارند که می‌فرمایند "انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) را باید داشت اما هنوز زمان آن فرا نرسیده چون در آن زمان کره زمین دارای یک سری سلسله اعصابی خواهد بود که اگر به کف دست خود نگاه کنید از هر گوشه جهان به صورت لحظه‌ای می‌توانید اتفاقات را هم ببینید و هم اطلاع حاصل کنید" و ما امروز در چنین شرایطی هستیم.

انتهای پیام/254/س

R41348/P/S6,56/CT12 بیشتر بخوانید... مهم‌ترین شاخصه تبلیغ دین، مردمی بودن آن است/ ضرورت بازنگری در روش‌های تبلیغ اصفهان| طرح «تبلیغ دین در فضای مجازی» اجرا می‌شود؛ تبلیغ رمضانی، مجازی اما به رنگ حقیقت همدان| حضور طلاب برای تبلیغ دین در مناطق محروم فضیلت است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مهم‌ترین شاخصه تبلیغ دین، مردمی بودن آن است/ ضرورت بازنگری در روش‌های تبلیغ اصفهان| طرح «تبلیغ دین در فضای مجازی» اجرا می‌شود؛ تبلیغ رمضانی، مجازی اما به رنگ حقیقت همدان| حضور طلاب برای تبلیغ دین در مناطق محروم فضیلت است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۵ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۶ ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان ۷ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۸ ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار استانها نایب رئیس ‌مجلس: درآمدهای ‌مالیاتی پاسخگوی ‌‌۳۶۰ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دولت نیست / ‌چابک‌سازی کار بسیار سختی است واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند دادگاه بررسی فساد اقتصادی شهرداری و شورای شهر ساری علنی برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تبلیغ دین ولی فقیه ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند

ایسنا/فارس معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به سخنرانی آیت‌الله دژکام در خصوص مسجد نصیرالملک و وقایع پیش آمده در این مسجد تصریح کرد: برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقایع پیش آمده در مسجد نصیرالملک شیراز و هتک حرمت جایگاه مسجد توسط عده‌ای گفت: مسجد از آن جهت که معبد مسلمانان است، پیام‌های فراوانی دارد و اولین پیام آن این است که محرابش چشم مسجد است و ما را به کعبه هدایت می‌کند که ما باید از راه محراب مسجد به کعبه رو کنیم و بگوئیم «والکعبه قبلتی».

وی با بیان اینکه این حقیقت و قداست  مسجد است، افزود: اگر هنرهایی که در مساجد است جاذبه گردشگری دارد، این هنر تطهیر شده است که دیدن دارد وگرنه هنری که تطهیر نشده و آلوده است، جاذبه ندارد. این مبانی باید در گردشگری بیان شود تا هنر اسلامی ایرانی را بهتر شناخت.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با تصریح اینکه بعضی از مسئولین اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند، گفت: مسجد کانون توحید است، اگر کسی جز این فکر و عمل کند قارونی عمل کرده است.

فرهنگی با اشاره به بیانات آیت‌الله دژکام در خصوص مسجد نصیرالملک اظهار کرد: نطق نماینده ولی فقیه  در استان فارس و امام جمعه شیراز که درباره مسجد نصیرالملک ایراد فرمودند، بیان توحیدی است، اسلامی فکر کردن و اسلامی عمل کردن است؛ اگر مسئولین غیر از این عمل کنند، قارونی عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: اگر مسجد الحرام  دارای تقدس است، مساجد نیز همان شرافت را دارد ( وَأَنَّ ٱلۡمَسَٰجِدَ لِلَّهِ فَلَا تَدۡعُواْ مَعَ ٱللَّهِ أَحَدٗا) این را باید مسئولان گردشگری و فرهنگی بدانند همان‌طوری که رسالت الهی، وظیفه خطیری است که فقط به مردان موحِّد و شجاع داده می‌شود، پاسداری و بازسازی و هر گونه عمرانِ دیگرِ مساجد نیز به عهده مردان نترس و موحِّد است.

فرهنگی با یادآوری آیه ۱۷ سوره توبه «مَا کَانَ لِلْمُشْرِکِینَ أَنْ یَعْمُرُوا مَسَاجِدَ اللَّهِ شَاهِدِینَ عَلَیٰ أَنْفُسِهِمْ بِالْکُفْرِ ۚ أُولَٰئِکَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ وَفِی النَّارِ هُمْ خَالِدُونَ» گفت: نصیحت کردن به معنای سفارش کردن و سخنرانی صرف نیست بلکه نصیحت به معنای اصلاح کردن آسیب ها و مشکلات در مقام عمل است.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آنچه بارها از طرف نماینده ولی فقیه  در استان فارس بیان شد، آن چنانی که به قصد اصلاح باشد، دیده نشده است، گفت: تمام مسئولان که متولی فرهنگ هستند شرعا و قانونا موظف به اجرا هستند، برای اصلاح مجموعه‌های فرهنگی خصوصا  مساجد که مقدس و متبرک هستند عزم و عمل لازم است.

وی اظهار کرد: مردم زمانی که می‌بینند مسئولان آن‌ها اهل عمل هستند، به فرایض دینی روی می‌آورند و در این صورت است که دیگر مساجد خانه سالمندان نیست.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه فرهنگ امری دولتی یا خصوصی نیست بلکه حقیقتی عمومی که همه آحاد جامعه در آن نقش دارند، افزود:  نباید کاری کنیم که هم خود و هم جامعه اطرافمان دچار آسیب شود و برای این کار باید لباس تقوا بر تن کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسطوره کشتی کج جهان به ایران می‌آید؟
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی