Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد : پیش بینی می شود با توجه به روند افزایشی وصول حقوق دولتی معادن در استان ، در سال جاری شاهد وصول 400 میلیارد ریال حقوق دولتی در استان زنجان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری با اشاره به میزان حقوق دولتی دریافتی در سال های اخیر اظهار داشت : حقوق دولتی وصول شده از 70 میلیارد ریال در سال 94 به 320 میلیارد ریال در سال گذشته رسید که به طور قطع در سال جاری 330 میلیارد ریال وصول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص وضعیت معادن استان گفت : هم اکنون 320 معدن فعال و 70 معدن تعطیل در استان وجود دارد که 3500 نفر در این معادن مشغول به کار هستند.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد : از جمله دلایل وجود 70 معدن غیر فعال در استان ، قطعه بندی کوچک و معادن سنتی در سال های گذشته و نیز نداشتن توجیه اقتصادی این معادن بوده است که هم اکنون صرفاً مجوز فعالیت به افراد دارای صلاحیت و معادن دارای توجیه اقتصادی بالا همراه با تکنولوژی بروز صادر می گردد.
این مقام مسئول عنوان کرد : امروز بزرگترین ملاک فعالیت های معدنی وصول حقوق دولتی و نیز وصول بیمه نامه می باشد.
فغفوری ادامه داد : در سال گذشته 190 معدن بارنامه جهت استخراج و فروش مواد معدنی دریافت کردند که این میزان در 4 ماهه نخست سال جاری به 250 معدن رسیده است.
وی از وجود 36 نوع ماده معدنی در استان خبر داد و افزود : خوشبختانه در استان کلیه 36 نوع ماده معدنی استان قابل استخراج است.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بر یکی از مواد معدنی کمیاب در کشور است که در استان زنجان موجود می باشد و نیز ماده معدنی تیتانیم آخرین ماده معدنی کشف شده در استان است که مراحل اکتشاف آن به اتمام رسیده و در مرحله صدور مجوز جهت استخراج است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق دولتی معادن رییس سازمان صنعت معدن و تجارت وصول 400 میلیارد ریال استان زنجان حقوق دولتی ماده معدنی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی در زمینه ساخت فضای آموزشی، تأمین تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کمک آموزشی و مامور نمودن دبیر و آموزگار مرد تصمیم گیری شد.

دهقان فرماندار بافق در این نشست گفت: صنایع و معادن در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در حوزه بیمارستان و آموزش و پرورش کوتاهی می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و معادن مثل فسفات آسفوردی باید در شهرستان باشد.

دهقان بیان کرد: مقرر شد توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال شهرستان از جمله مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از قرارگاه خاتم الانبیا، یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مظفریه بافق ساخته و یک میلیارد تجهیزات آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه تأمین شود. 

او ادامه داد: شرکت یزد یوتاب تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه در روستای مبارکه جنب آموزشگاه شهید صدوقی و اجرای طرح درآمدزایی پایدار به مدت یک ماه را متعهد شد که در صورت اقتصادی نبودن این طرح، باید یک باب آموزشگاه شش کلاسه احداث کند. 

فرماندار بافق تصریح کرد: مجتمع معدنی کوشک تا سال تحصیلی ۱۴۰۴، موظف است ۲ باب آموزشگاه آیت‌الله طالقانی و رضاییان را که ۳۵ درصد آن انجام شده است، به پایان برساند. 

او گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق هم مقرر شد طبق مصوبات تعیین شده در تیرماه ۱۴۰۲، ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه و استخر شنا در محله مناجات را تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ تکمیل کند و تحویل آموزش و پرورش دهد.

دیگر خبرها

  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن
  • کشف ۵ محدوده جدید در پهنه سنگان خواف
  • زیست بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی چه کاری انجام می‌دهد؟
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان