Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌معین اعلام کرد که این شرکت در مجموع حدود ۷۹ میلیارد تومان در زمینه آتش سوزی بازار پردیس یک جزیره کیش تعهد دارد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، داریوش محمدی با حضور در جزیره کیش و بازدید از محل حادثه و غرفه‌های زیان دیده بازار پردیس یک، از پرداخت خسارت کلی واحدهای آسیب دیده خبرداد و گفت: در راستای تکریم مشتریان بیمه ایران معین، خسارت واحدهایی که کاملا ازبین رفته‌اند، ظرف ۴۸ساعت آینده پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیمه ایران معین در قبال بازار در سه حوزه تعهد دارد، گفت: یکی از این حوزه‌ها مربوط به ۱۳۲فقره بیمه نامه‌ای می‌شود که صاحبان کسب و کار از ما خریداری کرده‌اند. تعهد ما در این زمینه ۳۲میلیارد تومان است.

مدیرعامل بیمه ایران معین ادامه داد: در خصوص سازه بازار حدود ۴۶میلیارد تومان و در بخش بیمه‌های مسئولیت حدود یک میلیارد تومان از بیمه ایران معین پوشش ابتیاع شده است. محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون به خاطر مسائل حفاظتی و امنیتی امکان ورود کارشناسان بیمه برای برآورد همه خسارات وجود ندارد گفت: به محض صدور مجوز ورود، خسارت سازه بازار هم برآورد و ۵۰ درصد آن ظرف ۲۴ ساعت پرداخت و مابقی خسارت پس از طی مراحل فنی و ضوابط قانونی پرداخت می‌شود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه ایران معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی از خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به بخش کشاورزی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی آخوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی به یک هزار و 362 هکتار اراضی زراعی، یک هزار و 218 هکتار باغی، 20 کیلومتر جاده بین مزارع، 46 رشته قنات، 450 مترمکعب استخر ذخیره آب و 10 کیلومتر کانال و لوله‌گذاری مزارع استان خسارت وارد کرده است. مجموع خسارت وارد شده به بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی 145 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی، خسارت وارده به بخش عشایری را 4 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بارندگی‌ها به یک هزار و 753 کیلومتر ایل راه، 10 اماکن دامی و 15 رأس دام عشایر خسارت وارد که است.

آخوندی بیان کرد: در بخش زیرساخت توزیع شبکه برق نیز سه میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به شبکه فشار متوسط وارد شده است. خسارت وارده به بخش راه در استان 530 میلیارد تومان بوده که دو هزار و 152 ابنیه شامل پل، آب نما و دیوار حفاظتی خسارت دیده‌اند.

وی عنوان کرد: این رقم برآورد اولیه است و خسارات عمرانی در حوزه شهری در حال جمع آوری است. خسارات با توجه به شدت بارندگی در بخش‌های راه، کشاورزی و زیرساختی متفاوت بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی تصریح کرد: بارندگی‌ در تمامی شهرستان‌ها مشاهده شده که در برخی مناطق از جمله شهرستان‌ها سربیشه و درمیان بیشترین خسارت گزارش شده است و در بررسی‌های اولیه مجموع خسارت‌های بارندگی‌های رگباری، بارش تگرگ و رواناب هفته پایانی فروردین در خراسان جنوبی 680 میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی، زیرساختی و راه برآورد شده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم)