Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات طی پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عباس موسویان گفت: آن عالم دانا، در اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی بدون ربا، سال‌ها تحقیق و پژوهش کرد و با کسب درجات عالیه، منشاء برکات و خدمات ارزنده‌ای در مسائل فقه مالی شد. تاریخ انتشار: 16:35 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۸۹۷ خبرگزاری میزان - سیدمحمود علوی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عباس موسویان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
  اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء رحلت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام والمسلمین مرحوم مغفور، دکتر حاج سید عباس موسویان (رحمت الله علیه) موجب تالم و تاثری عمیق شد.
  آن عالم دانا، در اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی بدون ربا، سال‌ها تحقیق و پژوهش نموده و با کسب درجات عالیه، منشاء برکات و خدمات ارزنده‌ای در مسائل فقه مالی شد.
  یقیناً فقدان آن مدرس حوزه‌های علمیه و دانشگاه، ضایعه‌ای تلخ را برای جامعه فرهیخته کشور اسلامی مان رقم زد. ان شاءالله خدمات ارزشمند و آثار ماندگار بجا مانده از آن استاد وارسته ذخیره پربار آخرتشان محسوب شود.   بیشتر بخوانید: پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی در پی در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین موسویان
اینجانب مصیبت وارده را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب (حفظه الله) مدرسین و طلاب حوزه‌های علمیه، جامعه دانشگاهی، بیت مکرم معزّا، مردم ولایتمدار و قدر شناس، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خالق علیم، برای آن رحیل دیار ابدی رحمت واسعه و برای کلیه بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات خبرنگار حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد

آفتاب‌‌نیوز :

علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد