Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:59:45 GMT

فولاد با گردان تنها رقیب جدی پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۴۲۳

فولاد خوزستان با درخشش شهاب گردان و دیگر عناصر خط دفاعی، مهم ترین رقیب خط دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام شب گذشته هم دروازه خود را بسته نگه داشتند تا سومین کلین شیت متوالی خود را ثبت کنند. اگرچه دیشب سایپا تنها یک ضربه به دروازه داشت اما گردان در شروع مجددها، ارسال ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داد تا شماره یک مطمئن تیمش در برابر نارنجی پوشان باشد.

 

با این کلین شیت فولاد آمار کمتر از 20 گل خود در لیگ نوزدهم را حفظ کرد و دومین خط دفاعی برتر لیگ ایران باقی ماند. آن ها از سپاهان، استقلال، تراکتور و شهرخودرو که دروازه بان های سرشناسی را در ترکیب خود دارند کمتر گل خورده اند و تنها پنج گل دریافتی بیشتر نسبت به پرسپولیس دارند.

 

فولادی ها باید امیدوار به یک معجزه برای کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ باشند اما همین قرارگیری در رتبه دوم هم اتفاق مثبتی برای تیم جواد نکونام خواهد بود. گردان که زیر نظر غبیشاوی تمرین می‌کند، با کوله باری از تجربه حضور در ابومسلم، ذوب آهن، پرسپولیس، سپاهان و... به اهواز آمده تا در کنار گلرهای جوان فولاد را به آسیا برساند و دوباره خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، اتفاقی که دوباره توجه ها را به این گلر 35 ساله جلب خواهد کرد.

 

عکس از مسعود اکبری

 

فولاد خوزستان شهاب گردان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان شهاب گردان پرسپولیس تهران خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...

آفتاب‌‌نیوز :

تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته لیگ برتر، استقلال با ۱۲ گل خورده صاحب عنوان برترین خط دفاعی لیگ بود. با این حال کلین‌شیت پرسپولیس و البته دو گلی که آبی‌ها از شمس آذر خوردند باعث شد تا این عنوان درحال حاضر به پرسپولیس برسد و سرخ‌پوشان که نتایج فوق العاده‌ای در نیم فصل دوم گرفتند، از رقیب سنتی پیشی بگیرند.

حالا با پرسپولیس با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. جالب اینجاست سرخ پوشان فصل قبل هم با ۱۳ گل خورده قهرمان لیگ شدند، ولی با توجه به ۶ بازی باقی مانده این تیم در لیگ، بعید است بتوانند با همین تعداد گل خورده لیگ را به پایان برسانند.

گفتنی است آخرین تیمی که با بیشتر از ۱۳ گل خورده قهرمان شده بود، پرسپولیس لیگ بیستم بود که در پایان فصل آمار ۱۴ گل خورده را به ثبت رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم
  • لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر