Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@07:45:34 GMT

لوکس‌ترین خودروی دنیا چگونه ساخته می‌شود؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۴۴۱

‍‍‍‍‍‍

صراط: رولز رویس از سال ۱۹۹۸ زیر نظر بی‌ام‌و در انگلستان شروع به کار کرد و از مهم‌ترین مدل‌های شناخته شده آن در جهان فانتوم، گوست، داون و ریس هستند که مشتریان خاص خود را دارند. یکی از رکورد‌های فروش در ۱۰ سال گذشته برای این کارخانه خودروسازی لوکس هست.

مدل Wraith ۲۰۱۹ با پیشرانه ۱۲ سیلندر بسیار توانمند ساخته شده و سریعترین Rolls-Royce در تاریخ برچسب خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین Wraith با سیستم تعلیق دقیق و پیشرانه چرخ عقب همراه است. در کنار هم، این ویژگی‌ها قدرت و کنترل نهایی خود را به شما می‌دهند، حتی وقتی در بالاترین سرعت‌ها شدیدترین چرخش‌ها را می‌گیرید. این ویژگی‌ها همچنین باعث کاهش غلتک بدن شده و بازخورد پاسخگو Wraith را نشان می‌دهد.

اگر به دنبال یک وسیله نقلیه عملکردی هستید، مطمئناً مدل Rolls-Royce Wraith ۲۰۱۹ کارایی لازم را دارد. این کوپه چهار سرنشین چشمگیر و برجسته دارای یک موتور توربو دوقلوی است که قدرت ۵۹۰ LB-FT گشتاور را در ۱.۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند، این ویژگی کمک می‌کند تا تنها در ۴.۴ ثانیه به ۶۰ مگاهرتز برسد.

موتور Rolls-Royce با قدرت ۶۲۴ اسب بخار، در کلاس خاص خود قرار دارد. به حداکثر سرعت ۱۵۵ مگاهرتز می‌رسد و دارای یک گیربکس است که یک اتوماتیک هشت سرعته است. Wraith همچنین دارای طراحی موتور عقب است.



رولز رویس در برخی از نمونه‌های تولیدی خود از نسخه‌های طلا و کریستال برای نسخه‌های ویژه استفاده می‌کند. حتی چرمی که رولز رویس از آن استفاده می‌کند بیشتر از گاو‌ها جمع می‌شود، زیرا گاو‌ها هنگام بارداری می‌توانند علائم کششی بدست آورند. داشتن فضای داخلی مونتاژ قطعاً رولز رویس را خاص می‌کند.

این خودرو فقط به کسانی که مایل به خرید آن هستند، فروخته نمی‌شود. روندی برای خرید این خودرو خاص وجود دارد. این شرکت بررسی کامل مشخصات فردی را که علاقه به داشتن رولز رویس دارد، انجام می‌دهد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رولزرویس خودرو لوکس ترین خودرو لوکس ترین خودروی دنیا صراط رولز رویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!

سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.

به گزارش فارس، در این جلسه متهم ح.‌ی به دفاع از خود پرداخت و اتهام جرم حمل، نگهداری و استعمال ماده مخدر موسوم به گل را قبول کرد و هزینه سنگینی صرف مواد را پذیرفت.

وی پس از برعهده گرفتن مواد مخدر، مقادیر کشف شده گل را بیش از ۱۱ گرم دانست که برای مصرف در یک مهمانی تهیه کرده بوده است؛ با این حال قاضی اعلام کرد که آزمایش اعتیاد متهم نیز مثبت بوده است.

متهم ح.‌ی که به گفته خودش بیشترین اعترافات علیه پسران معاون سابق قوه قضائیه را داشت، گفت من حتی دوستانم را در مواجهات رو در رو توجیه می‌کردم که همه چیز را تایید کنند.

این متهم همکاری خود را با متهم ا. م. م از سال ۹۲ اعلام کرد.

متهم ح.‌ی که وکیلش با ۲ متهم دیگر یکی است مانند م. ص. م گفت که اموال ضبط شده توسط ضابطان قضایی متعلق به دیگران است و از قاضی خواست تا آن‌ها را پس از حسابرسی پس بدهند.

در حالیکه در جلسه قبل متهم م. ص. م مدعی شده بود در هیچ‌یک از اموال کسب شده از مسیر نامشروع با دیگر متهمان سهم ندارد، متهم ح.‌ی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید خودروی مازراتی خودرو پورشه و بنز متعلق به کیست پاسخ داد: این اموال متعلق به دو پسر معاون سابق قوه قضاییه است که با زمزمه وکیل، ادعای خود را اصلاح و نام م. ص. م را حذف کرد.

این متهم درباره مالکیت ۳۶ واحد ملک کامرانیه، ۲ ویلا در پلور، خودرو‌های لکسوس و ۲۰۷ اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت که وکیلش به این سؤالات پاسخ می‌دهد، اما وکیل نیز از پاسخ به این سوالات خودداری کرد.

این متهم اجاره خانه‌ای در خیابان فرشته به نام خود را تایید کرد، اما درباره اینکه لوازم آن خانه چقدر ارزش داشته و اینکه هم‌اکنون کجا هستند، اظهار بی‌اطلاعی کرد. علاوه بر این موارد ح‌ی مدعی شد که بخشی دیگری از این اموال متعلق (مجموعه) بوده است.

در ادامه جلسه دادگاه قاضی پرسید که مجموعه دقیقا چه کسانی هستند؟

متهم در پاسخ به قاضی گفت: «دو فرزند معاون اول اسبق و من»

مبلغ پرداخت شده برای مواد مخدر از نوع گل را هم در ابتدا حدود ۳۰۰ میلیون برای ۲ سال عنوان کرد و در ادامه گفت: «مبلغ دقیق را نمی‌داند و کارشناس پرونده باید قیمت آن را اعلام کند.»

دیگر خبرها

  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها
  • موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟