Web Analytics Made Easy - Statcounter

میر مجید طاهری وكیل روح الامینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری جلسه دادگاه امروز میان موکلش و سعید مرتضوی اظهار کرد: امروز صبح جلسه دادگاه موکل من و آقای مرتضوی در شعبه ۸ دادگاه کیفری یک به دلیل اعاده دادرسی آقای مرتضوی برگزار شد.

وکیل روح الامینی ادامه داد: ما در جریان این جلسه نبودیم و مرتضوی به دلیل پرونده بازداشت غیرقانونی که حکم انفصال برایش صادر شده بود، اعاده دادرسی را انجام داد و امروز جلسه دادگاه با حضور مرتضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با اشاره به جزئیات جلسه دادگاه امروز تصریح کرد: در این جلسه همان مطالبی که قبلا گفته شده بود، بیان شد و موکل بنده و آقای مرتضوی به دفاع از خود پرداختند.

وی ادامه داد: اعاده دادرسی به استناد ماده ۴۷۴ در اسفندماه سال گذشته به دیوان عالی کشور ارسال شده بود که همان موقع رئیس دیوان عالی کشور با این اعاده  دادرسی موافقت کرده بود.

این وکیل دادگستری بیان کرد: پرونده باید به شعبه بیاید تا قاضی با توجه به آن بتواند حکم را صادر و جلسات دادگاه را برگزار کند، اما نمی‌دانم که جلسه بعدی تشکیل می‌شود یا خیر، از همین رو باید منتظر جواب دادگاه ماند.

بیشتر بخوانید

سعید مرتضوی از زندان آزاد شد جزئیات دستگیری سعید مرتضوی در مازندران مرتضوی نجف نیست، زندان است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سعید مرتضوی دادگاه کیفری حوادث کهریزک قوه قضاییه جلسه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد

در آئینی با حضور استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شریف زارعی فرماندار سابق شهرستان کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی نام کاشان می‌آید سلسله‌ای از دانش، فرهنگ و عمل نیک بر ذهن انسان تداعی می‌شود.

مرتضوی ضمن یاد و گرامیداشت علما و فضلای شهرستان کاشان، افزود: این شهرستان نقش مؤثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام (ره) داشته است و ۲۷ شهید دوران انقلاب خود گواه بر این مطلب است.

وی با بیان اینکه این پیشینه و تاریخ کاشان با حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، افزود: این شهرستان با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در صدر آمارها قرار دارد و جزو رتبه‌های برتر استانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و کاهش نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز کرد: کاشان در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان سرآمد است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری ۷ و ۲ دهم نبوده اما در کاشان این مهم محقق شده است و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

وی محمدی فشارکی را یکی از فرماندارهان توانمند استان اصفهان دانست و ابراز کرد: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تأکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تأکید قرار گرفته است.

مرتضوی افزود: انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها تعامل و همکاری داشته باشند تا مسیر برنامه‌ریزی شده از سوی فرماندار بدون حاشیه انجام شود چراکه تحقق این مهم در پیشرفت منطقه مؤثر است و لذا کسی حق ندارد حرمت جایگاه فرمانداری را خدشه‌دار کند و پیگیری شده است تا با حواشی صورت گرفته در سطح استان برخورد شود.

وی ضمن اشاره به اجرای عملیات وعده صادق و انجام یک اتفاق متفاوت در جهان گفت: پس از شش ماه رفتارهای جنایتکارانه رژیم خبیث صهیونیستی نسبت به مردم بی‌پناه غزه و فلسطین و به وجود آوردن شرایط خاص و کشتار مردان و زنان و کودکان بی‌گناه شرایطی را رقم زدند که باید پاسخی دریافت می‌کردند و مشخص شد این رژیم هیمنه پوشالی دارد و ابهت پوشالی این رژیم ریخت.

مرتضوی تصریح کرد: امپراتوری رسانه‌ای دشمن سعی داشت با وارونه جلوه دادن حوادث خود را از جنایات تبرئه کند و دشمن سعی کرد با حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران در سوریه معادلات را به نحو دیگری معنا کند و سمت و سوی تمرکز جهانیان را تغییر دهد اما وعده صادق به‌نحوی در دنیا جایگاه ترسیم شده رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنان را بر هم زد.

وی با بیان اینکه در طول ۷۰ سال گذشته به رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم حمله نکرده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهایی که با اقدامات وعده صادق به دست آورد بر هم زدن معادلات جهانی بود و کشورها با حمایت خود از رژیم صهیونیستی سعی داشتند عدم توان مقابله با این رژیم را تداعی کنند.

گفتنی است طی این آئین حمیدرضا محمدی فشارکی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان معارفه و از خدمات محمد شریف زارعی تقدیر شد.

کد خبر 747335

دیگر خبرها

  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد