Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: ۱۹۰ کیلومتر از بزرگراه یزد- ابرکوه - اقلید احداث شده و تنها ۱۵ کیلومتر از کنارگذر ابرکوه باقی مانده است که امیدواریم مرحله اول آن تا آبان‌ماه و تا پایان سال نیز به بهره‌برداری برسد.

خیرالله خادمی  روز سه‌شنبه در بازدید از این طرح افزود: امید است با تکمیل تقاطع طرفین این کنارگذر, تا پایان سال کنارگذر به بهره برداری برسد تا ترافیک سنگین ابرکوه را تفکیک و ایمنی شهر را بالا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی یزد، وی در سفر یکروزه به استان از پروژه‌های در دست احداث و همچنین بررسی پیشرفت راه آهن یزد- ابرکوه -اقلید به عنوان پروژه ملی، بزرگراه یزد- ابرکوه -سورمق که اتصال بزرگراه فارس به  یزد را برقرار می کند، کنارگذر ابرکوه و ایستگاه در دست احداث  راه آهن مهریز بازدید و از نزدیک کیفیت اجرای این پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داد.

در این سفر که با هدف بازدید از پروژه‌های در حال انجام ریلی و همچنین بزرگراهی صورت گرفت بر بهره برداری پروژه های ریلی تا پایان سال تاکید شد.

همچنین در نشست معاون وزیر راه با استاندار یزد  رفع موانع، پیگیری نیازهای مالی،سرعت بخشیدن به پیشرفت پروژه‌ها، نظارت و پیگیری مستمر در تامین میزان ریل مورد نیاز پروژه یزد -اقلید مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این نشست  افزود: با توجه به اهمیت پروژه ریلی یزد - اقلید و تاثیر بسزایی که در حمل نقل استان دارد ،امیدواریم با همت مسوولان  و قول مساعد مسوولان وزارت راه و شهرسازی تا پایان سال شاهد بهربرداری از این پروژه ملی باشیم.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده های استان یزد تردد می کنند.

استان یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلو متر راه فرعی، ۲هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه های آن هزار و ۲۶۷ کیلومتر، راه‌های شریانی و ملی است.

یزد در بحث طول راه های شریانی رتبه ۱۰ کشوری را دارد، از لحاظ طول بزرگراه در جایگاه هشتم، طول راه اصلی در رتبه ۱۴ ،‌ طول راه های فرعی در جایگاه ۱۵ و طول راه روستایی رتبه ۲۲ کشوری را داراست.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تا پایان سال حمل و نقل پروژه ها طول راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی

پروژه سد و نیروگاه اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا توسط شرکت ایرانی فرآب افتتاح شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروژه سد و نیروگاه اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا که توسط شرکت ایرانی فرآب ساخته شده است به بهره برداری رسید.

 

.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است