Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتقاء سطح فرهنگ عمومی در جامعه در گرو ارتقاء فرهنگ مطالعه در آن جامعه است؛ یکی از رسالت های مهم سازمان ها و ارگان های فرهنگی در کلان شهر تهران ترویج این فرهنگ پسندیده است؛ به همین منظور معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران طی تفاهم نامه ای تصمیم به تاسیس کتابخانه های عمومی در ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر(عج) گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نخستین کتابخانه عمومی مترو که به نام حضرت ولی عصر(عج) مزین شده است؛ فردا چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه با حضور مسئولین در مترو میدان ولی عصر(عج) افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این کتابخانه با چهار هزار جلد کتاب، همه روزه از ساعت ۷ لغایت ۲۱ در خدمت مسافران کتابخوان خواهد بود؛ کتابخانه مترو حضرت ولی عصر(عج) به سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور متصل بوده و مسافران مترو می‌توانند کتاب های  مورد نظر خود را جستجو کرده و با کارت عضویت سراسری سایر کتابخانه ها از این کتابخانه نیز کتاب به امانت بگیرند.

بر اساس تفاهم نامه منعقد بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران اجرای این طرح در آینده نزدیک در ایستگاه های دارای استانداردهای کتابخانه عمومی ادامه خواهد یافت.

آئین افتتاح کتابخانه عمومی مترو ولی عصر(عج) با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه باکرونا، فردا چهارشنبه ۲۲ مرداد ساعت ۱۹ در محل ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها شهر تهران نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شهر تهران نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه کتابخانه های عمومی حضرت ولی عصر عج بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: متروی تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری را در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌دهد.

رضا محمدنژاد افزود: شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند. سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در این خصوص سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ متروی تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

رضا محمدنژاد با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: متروی تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و برعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

دیگر خبرها

  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب‌های قدر
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳