Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه حراج اقلام متعلق به مایکل جردن، اسطوره باشگاه شیکاگو بولز و تیم ملی بسکتبال آمریکا، یک برگ فتوکپی از اولین قرارداد او با این باشگاه به قیمت ۵۷ هزار و ۶۸ دلار (حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) به فروش رفت.

این قرارداد مایکل جردن با شیکاگو بولز به ۱۲ دسامبر سال ۱۹۸۴ برمی گردد و حاوی ۲۴ بند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قرارداد بند‌های مختلفی وجود دارد، از جمله اینکه جردن به مدت ۷ سال برای شیکاگو بولز بازی خواهد کرد.

در قرارداد مذکور دستمزد سالانه جردن به طور روشن بیان نشده و در عوض به ضمیمه‌ها ارجاع داده شده است.

این روز‌ها خرید یادگاری‌های مربوط به مایکل جردن اسطوره سابق باشگاه شیکاگو بولز در حراجی رونق خاصی پیدا کرده است.

پس از پخش مستند "آخرین رقص" که در ۱۰ قسمت به بررسی عملکرد باشگاه شیکاگو بولز در فصل ۱۹۹۷-۱۹۹۸ و همینطور روند پیشرفت و ظهور مایکل جردن در NBA می‌پردازد، اشتیاق برای خرید کفش، البسه ورزشی و دیگر یادگاری‌های این ورزشکار سرشناس به شدت افزایش پیدا کرده است.

در حراجی اخیر علاوه بر این فتوکپی قرارداد، یک جفت کفش ورزشی امضا شده مایکل جردن موسوم به Air Jordan ۱ که او در بازی های فصل ۸۶-۱۹۸۵ می‌پوشید به قیمت ۳۷۹ هزار و ۷۵۷ دلار فروخته شد.

این کفش‌های ورزشی نادر و خاص هستند، زیرا مایکل جردن در فصل ۱۹۸۶ به دلیل شکستگی پای چپ فقط توانست ۱۸ بازی انجام دهد و وقتی به مسابقات برگشت دیگر از آن‌ها استفاده نکرد، شرکت نایک نوع جدید و مخصوصی از Air Jordan را برای او تهیه کرد تا به بهبود مصدومیت او کمک کند.

بیشتر بخوانید:

گرین: لبران جیمز باید رئیس جمهور آمریکا شود!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش مایکل جردن بسکتبال nba شیکاگو بولز مایکل جردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!

به گزارش “ورزش سه”، در میان شایعات پیرامون سرنوشت سرمربی تیم تراکتور، محمدرضا زنوزی اعلام کرد که سرمربی بعدی این تیم خارجی خواهد بود.

بر اساس خبری که باشگاه تراکتور دقایقی پیش منتشر کرده، زنوزی در میان بازیکنان این تیم و پیش از تمرین، مالک باشگاه تراکتور این خبر را اعلام کرد.

زنوزی در حالی این جمله را به زبان آورده که روز گذشته این باشگاه تا آستانه امضای قرارداد با قربان بردیف پیش رفت اما در نهایت این همکاری به نتیجه نرسید.

نکته مهم اینکه هنوز مشخص نیست نیمکت تراکتور به چه کسی خواهد رسید اما حالا زنوزی صراحتا از استخدام سرمربی خارجی خبر داده است.

البته سه گزینه داخلی تیم تراکتور که مدنظر این باشگاه قرار داشتند، به دلیل قرارداد با تیم فعلی، امکان حضور در تراکتور را از دست داده‌اند.

دیگر خبرها

  • گل مایکل آنتونیو به بایرلورکوزن (وست هم 1-0 بایرلورکوزن)
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر