Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:18:41 GMT

آلبوم با من بخوان با صدای علیرضا قربانی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۶۱۰

آلبوم با من بخوان با صدای علیرضا قربانی منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

آلبوم «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی» و موسیقی «حسام ناصری» منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مجموعه شامل آهنگ‌های پروژه «با من بخوان» است که طی یک سال و نیم گذشته منتشر شده بودند. همچنین پنج آهنگ جدید در این آلبوم قرار دارد. در این آلبوم هم مانند اجراها و آثار گذشته پروژه با من بخوان شنونده تلفیق آواز ایرانی و موسیقی الکترونیک در تنظیم‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آهنگ‌های جدید این مجموعه تا حدودی نزدیک به آثار ارکسترالی شده است که قبلاً از علیرضا قربانی بیشتر شنیده بودیم. در این مجموعه جمعی از نوازندگان سرشناس کشور حضور دارند و میکس و مسترینگ آثار توسط «آرش پاکزاد» انجام شده است.

نگاهی به آلبوم مشترک شجریان و قربانی؛ دور از انتظار، یکسان و گاهی ملال‌آور

اولین آلبوم مشترک علیرضا قربانی و حسام ناصری حاصل پروژه‌ «با من بخوان» است که انتشار تک‌آهنگ‌های آن از اسفند 1397 آغاز شد. این پروژه با مدیریت «علی رضوی» در اردیبهشت سال گذشته و همزمان با ماه مبارک رمضان طی 9 سانس در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت. در ادامه و با استقبال چشمگیر مخاطبان، کنسرت‌های با من بخوان طی سی و چهار سانس روی صحنه رفت. تا پیش از ماه‌های سوگواری و پس از آن در فصل پائیز هم ادامه تور با من بخوان در شهرهای دیگر ایران برگزار شد. در ادامه هم قرار بود که سانس‌های تمدیدی این کنسرت در تهران در فصل زمستان برگزار شود. اما رویدادهای تلخ نیمه دوم سال گذشته و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا پروژه با من بخوان فقط یک سانس اجرا در ماه اسفند به میزبانی تالار وحدت داشته باشد.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی بیشتر بخوانید... علیرضا قربانی: جوری با ما بخوانید که همسایه‌ها اذیت نشوند/ رایگان برای مردم از جیب مردم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علیرضا قربانی: جوری با ما بخوانید که همسایه‌ها اذیت نشوند/ رایگان برای مردم از جیب مردم واژه های کاربردی مرتبط موسیقی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وزیر بهداشت: تکلیف کسانی که در مسئله عزاداری محرم از رهبری جلوتر می‌روند روشن است ۲ DUNE مانند ارباب حلقه‌ها خواهد بود ۳ جنگ‌طلبِ کاخ سفید در ایران/ خاطرات جان بولتون منتشر شد ۴ مدل مصوب عزاداری محرم، نقشه شیعه انگلیسی را به حاشیه خواهد برد/ بسیج پای‌کار سلامت عزاداران حسینی است ۵ ماجرای احسان علیخانی و امیر آقایی چه بود؟/ اولین واکنش تهیه‌کننده آقازاده به انتقادات ۶ حمید لولایی به تلویزیون برگشت + عکس ۷ کرونا و گره‌های کور دیجیتال‌سازی منابع در ایران/ دستمان از نظر حقوقی بسته است ۸ «مقتل نوجوان» منتشر شد/ کتابی درباره شهید قاسم سلیمانی برای کودکان مهمترین اخبار فرهنگی خاطره‌بازی با محمود پاک‌نیت/ مردی که هنوز هم "خانِ" تلویزیون است مدل مصوب عزاداری محرم، نقشه شیعه انگلیسی را به حاشیه خواهد برد/ بسیج پای‌کار سلامت عزاداران حسینی است کاهش تمایل به واردات کاغذ از سوی تجار/ادامه‌دار بودن عدم تخصیص ارز خطرناک است شناسه وزارت کار یا شناسه حرفه‌ای کار؛ کدام یک باید ملاک حضور صنوف در انتخابات خانه سینما باشد؟ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی علیرضا قربانی من بخوان منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از اجرای دو سانس کنسرت و در پایان سانس دوم، محسن خباز تهیه‌کننده این مجموعه کنسرت‌ها روی صحنه حاضر شد و خطاب به حاضران در سالن گفت: از همه شما بزرگواران سپاسگزارم و امیدوارم سال نو برای شما مبارک و سال پیش‌رو سال خوشدلی، برکت و تندرستی برای همه مردم این سرزمین باشد و همچنین امیدوارم طاعات‌تان مورد قبول حضرت حق واقع شود.

وی ادامه داد: خدمتگزاری برای فرهنگ این سرزمین برای بنده و همکارانم بسیار مایه مباهات و سربلندی بوده است، آن هم در کنار مردی که برای موسیقی و فرهنگ این سرزمین مایه افتخار است. مردی که سراسر شرافت و اخلاق است و بسیار عزیز؛ علیرضا قربانی بزرگوار.

خباز اظهار کرد: امشب هشتادوچهارمین اجرای تهران به پایان رسید. با حضور پر خیر و برکت شما بیش از 230هزار نفر در تهران توانستند این کنسرت را در سه دوره زمانی ببینند که واقعا مایه دلگرمی و افتخار همه ما بوده است. از تک تک شما برای حمایت‌هایی که از فرهنگ این سرزمین می‌کنید، سپاسگزارم.

به گفته وی، نزدیک به 200 اجرا در ایران و خارج از ایران برگزار شده و بالغ بر 400هزار نفر در این ماه‌هایی که از آغاز این پروژه گذشته است، این رپرتوار را دیده‌اند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری افزود: این اتفاق مرهون حضور بسیار گرانقدر اعضای ارکستر بزرگ و درجه یک ما است؛ حسام ناصری عزیز و اعضای گروه. همینطور باید قدر بگذاریم تلاش همه کسانی را که در خدمت فرهنگ این سرزمین هستند. می‌خواهم از تک تک همراهانی که باعث شدند این برنامه با این قوت و قدرت برگزار شود، تشکر کنم.

تهیه‌کننده مجموعه تورکنسرت‌های علیرضا قربانی در ادامه از تک تک اعضای گروه برگزاری و پشت صحنه اعم از مدیر اجرایی، مجریان طرح، طراحی و مهندسی صدا، کارگردانی و طراحی صحنه، گروه صدا و نور، گروه روابط عمومی، گروه محتوای تصویری، تبلیغات، دکور، مدیریت گروه، مدیریت صحنه، تولید، مجموعه استودیو ایفا، تشریفات، پذیرایی و... دعوت کرد روی صحنه بیایند.

سپس علیرضا قربانی به رسم سپاس شاخه گلی به هر یک از اعضای گروه تقدیم کرد.

در ادامه و همزمان با اهدای گل توسط علیرضا قربانی به اعضای گروه، خباز تاکید کرد: علیرضا قربانی با مناجات‌ها و عاشقانه‌هایش، با تمام دغدغه‌های اجتماعی‌اش که این سال‌ها از خودش به ظهور رسانده در حافظه تاریخی فرهنگ این سرزمین جاودانه است.

پس از آن علیرضا قربانی به دعوت محسن خباز پشت میکروفون قرار گرفت و گفت: من هم قدری در این بخش شگفت‌زده شدم. به هر حال بدون این کار تیمی بزرگ واقعا امکان‌پذیر نبود. تعداد دوستانی که به روش‌های مختلف در این کار دخیل هستند بسیار زیاد است و الان هم تعدادی از آنها را می‌بینید. برخی از دوستان همچنان پشت صحنه هستند. بدون حضور این افراد این حجم از اجرا امکان‌پذیر نبود و من به عنوان برادر بزرگ‌تر آنها دستشان را می‌بوسم. در تمام این مدت مانند یک خانواده بدون کوچک‌ترین حاشیه و با تمام انرژی در کنار هم بودیم.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888654

دیگر خبرها

  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • فرامرز اصلانی در ایران دفن می‌شود؟ وزیر ارشاد توضیح داد (فیلم)
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • (تصاویر) کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • عکس/ آخرین کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • آقای قربانی با صدای شما عاشق شدیم...
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم