Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:43:17 GMT

کشف ۲۰۱ کیلوگرم تریاک و مقادیری کوکائین در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۶۲۸

کشف ۲۰۱ کیلوگرم تریاک و مقادیری کوکائین در تهران

به گزارش روز سه شنبه پلیس تهران بزرگ، فرمانده گشت انتظامی یگان امداد تهران از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم کوکایین خبر داد و گفت: ساعت ۱۶ نوزدهم مرداد ماه ماموران گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران در حال گشت زنی و انجام ماموریت در حوالی بزرگراه شهید باقری بودند که به فردی  که کیفی همراهش بود مظنون می شوند که بلافاصله پس از دیدن خودرو پلیس قصد فرار از محل را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: ماموران گشت انتظامی در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر و پس از بررسی بیشتر، از داخل کیف متهم بیش از سه کیلوگرم کوکائین کشف کردند.

فرمانده یگان امداد تهران گفت: فروشنده موادمخدر به همراه مواد مکشوفه دستگیر و در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

کشف ۲۰۱ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت همچنین از دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" و کشف ۲۰۱ کیلوگرم  تریاک خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان جنوب کشور تهیه و به شهر تهران انتقال دهد. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم محموله را در مخفیگاهش شهرستان "جیرفت" از استان کرمان پنهان کردهاست تا در فرصت مناسبی به شهر تهران انتقال دهد، عنوان کرد: با تکمیل رصد های اطلاعاتی توسط ماموران عملیات ویژه این پلیس نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به "استان کرمان" اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان مخفیگاه متهم در شهرستان "جیرفت" شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از آن مکان انجام پذیرفت.

حسنوند ادامه داد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران روز گذشته پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در عملیات مشترک وی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲۰۱ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافت و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برچسب‌ها شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا پلیس مبارزه با مواد ۲۰۱ کیلوگرم قرار گرفت ویژه پلیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران