Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «۵ متهم پرونده متواری هستند» این بخشی از اظهارات صبح امروز  غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت متهمان متواری پرونده پتروشیمی است.

اسماعیلی گفت: این افراد خارج از کشور هستند؛ ۳ نفر از آن‌ها قبل از تشکیل پرونده خارج از کشور بودند و یک نفر آقای شریفی نیک نفس در زمانی که پرونده در دادسرا بوده خارج شده است، آن زمان وی ممنوع الخروج نبوده و آقای علی اشرف ریاحی هم ممنوع الخروج بوده و با پاسپورت دیگری از کشور خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی خاطر نشان کرد: اقدامات لازم با پلیس بین‌الملل انجام شده است و فعلا عدم حضور آن‌ها در پرونده خللی وارد می‌کند و اگر حکمی صادر شد، از اموال داخل کشور آن‌ها استیفا می‌شود.

گفتنی است؛ پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پتروشیمی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام روز گذشته برگزار شد و قاضی مسعودی مقام راجع به این پرونده گفت: اینکه پول دیگران جای دیگر مصرف شود، قابل قبول نیست و هر شخصی هر میزانى وجه برده، باید برگرداند.

بیشتر بخوانید

قاضی مسعودی مقام: اینکه پول دیگران جای دیگران مصرف شود قابل قبول نیست/ هر شخصی هر میزانى وجه برده، باید برگرداند فرار داماد وزیر سابق از کشور/ مستندات آقای داماد علیه پدر زنش! ویلا‌های چند ده میلیارد دلاری متهمان پتروشیمی در خارج از کشور/ پرداخت حقوقی بیشتر از حقوق صدراعظم آلمان به برخی از مدیران ورود دستگاه قضا به پرونده ویلموتس و ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم علیه قالیباف/ تشکیل پرونده برای پسر رئیس سابق فدراسیون/ دادگاه طبری در ایستگاه آخر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پتروشیمی نعمت زاده دادگاه کیفری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین،‌ دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.
قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899327

دیگر خبرها

  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟