Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:23:07 GMT

نتانیاهو: ایران منبع ۹۵درصد تهدیدها علیه اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۷۳۱

نتانیاهو: ایران منبع ۹۵درصد تهدیدها علیه اسرائیل است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران با "سلاح هسته ای" و موشک های دقیق و از طریق نیروهای نیابتی اسرائیل را تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از الیوم السابع، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه طی بازدید از پایگاه خاتصور، گزارش‌های امنیتی رئیس ستاد ارتش و فرمانده نیروی هوایی این رژیم را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو مدعی شد که نیروی هوایی این رژیم آمادگی دارد تا در مقابل تهدیدها علیه اسرائیل اقدام ‌کند.

وی گفت: ایران با سلاح هسته‌ای، موشک‌های دقیق و راکت‌های غیر دقیق و توسط نیروهای نیابتی خود در لبنان، غزه و دیگر اماکن ما را تهدید می‌کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران منبع 95 درصد از تهدیدها علیه اسرئیل است حملات گروه های مقاومت در غزه با بالن‌های آتش‌زا را نیز به ایران نسبت داد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي نتانياهو ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا درخواستی را تقدیم سرکنسولگری رژیم صهیونیستی در میامی کرده و خواستار فعالیت در آن به عنوان کارمند محلی شده است.

به گزارش تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در این رابطه نوشت: یائیر نتانیاهو این درخواست را کتبا تحویل سرکنسولگری داده و هم‌اکنون این درخواست در بخش آمریکای شمالی وزارت خارجه اسرائیل در حال بررسی است و وزارتخانه به این درخواست پاسخ نداده است.

در ادامه گزارش آمده است، یائیر نتانیاهو دارای گذرنامه سیاسی است، اما این گذرنامه به وی اجازه اقامت نامحدود در ایالات متحده را نمی‌دهد و از این رو وی به این فکر افتاده است.

منابع آگاه به این رسانه عبری زبان خبر دادند که احتمالا با درخواست یائیر موافقت خواهد شد.

پسر ۳۲ ساله نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اوایل آوریل سال گذشته و چند روز بعد از آغاز بحران بین پدرش و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اوج اختلافات داخلی این رژیم در مورد تغییرات قضایی از فلسطین اشغالی خارج و با وجود فشار رسانه‌ها و سازمان‌های عمومی پس از آغاز جنگ غزه و دعوت از نیرو‌های احتیاط برای بازگشت وی و پیوستن به ارتش او نوامبر گذشته تنها برای مدتی بسیار کوتاهی به فلسطین اشغالی آمده و در بخش تلفنخانه ستاره داود سرخ مشغول به کار شد، اما پس از چند روز مجددا به ایالات متحده گریخت.

بعد از آن تصاویری از وی در یک آپارتمان لاکچری که اجاره آن بیش از ۵۰۰۰ دلار در ماه است در رسانه‌های عبری منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد
  • وزیر خارجه: زمان اتخاذ تدابیر تنبیهی علیه اسرائیل رسیده است