Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم نقی زاده، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی شب گذشته تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی بود. در دقیقه چهارم گل خوردیم، اما توانستیم به بازی برگردیم. تیم حریف انگیزه‌های زیادی داشت و می‌خواست در لیگ برتر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه روی چند اتفاق گل خوردیم، اما بازی باکیفیتی بود و توانستیم عملکرد خوبی ارائه کنیم. با این حال به خاطر نتیجه‌ای که رقم خورد، شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم باخت برابر گل گهر را جبران کنیم.  

نقی زاده درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم، زیرا در حیطه کاری من نیست. فیلم بازی موجود است و شاید بهتر باشد کادرفنی و سرپرست تیم درباره این موضوع صحبت کنند.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات مالی تیمش و این که چنین مسائلی تا چه اندازه بر عملکرد نفت مسجد سلیمان تاثیر گذاشته گفت: در فوتبال همیشه این مشکلات وجود دارد. وقتی چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود، مسلما روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد. با این حال ما تا اینجای کار نتایج ضعیفی نگرفتیم. ۲ بازی دیگر در پیش داریم و امیدوارم با کسب امتیازات لازم از این بازی ها، لیگ را در رتبه‌ای که دوست داریم به پایان برسانیم.  

او درباره رسیدن تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و این که نفت مسجد سلیمان می‌تواند شگفتی ساز شود گفت: ما تمام تلاشمان را در هر دیداری انجام می‌دهیم. قرعه کشی جام حذفی امروز برگزار شد و باید با تراکتور بازی کنیم. هر تیمی که رقیب ما باشد، تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم و به فینال برسیم.

بیشتر بخوانید:

مربی نفت مسجد سلیمان: کمک داور با اشتباهش یک گل به حریف تقدیم کرد/ ۶ روز کمتر از گل گهر استراحت کردیم

نقی زاده درباره قراردادش با نفت مسجد سلیمان گفت: در پایان فصل قراردادم با نفت مسجد سلیمان به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست برای فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم اتفاقی بیفتد که به صلاح هر ۲ طرف باشد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان نقی زاده گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال

منچستریونایتد با پیروزی دشوار مقابل تیم شگفتی‌ساز فصل "کاونتری" در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس به فینال این رقابت‌ها صعود کرد تا حریف منچسترسیتی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، منچستريونايتد و کاونتری امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

یونایتد، تیمی که در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی را در جزیره پشت سر گذاشته است، شروعی خوب در این مسابقه داشت. اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۲۳شیاطین سرخ را پیش انداخت. در ادامه نیز هری مگوایر در دقیقه ۱+۴۵ و برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

در حالی که همه تصور می‌کردند منچستریونایتد به راحتی پیروزی میدان شده و به فینال راه پیدا کرده است، ورق بازی به یک‌باره برگشت و کاونتری در ۱۵ دقیقه دست به آتش‌بازی زد.

الیس سیمس در دقیقه ۷۱، اوهاره در دقیقه ۷۹ و هاجی رایت در دقیقه ۵+۹۰ گل‌های کاونتری را به ثمر رساندند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در دقیقه ۱۲۰ کاونتری گل زد اما داور آفساید گرفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در نهایت در پنالتی، شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه چهار بر ۲ به پیروزی برسند. با این نتیجه، منچستر یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس که پنجم خرداد برگزار می‌شود، به مصاف همشهری یعنی منچسترسیتی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند