Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:25:44 GMT

اصفهان| سوالات پرشمار درباره سپاهان و هیئت‌مدیره‌ای که پاسخگو نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۸۳۳

اصفهان| سوالات پرشمار درباره سپاهان و هیئت‌مدیره‌ای که پاسخگو نیست

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- در حالی که از شب گذشته و با استعفای امیر قلعه‌نویی سوالات زیادی درباره اتفاقات باشگاه سپاهان برای رسانه‌ها به وجود آمده، دسترسی به اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه برای رسانه‌ها مشکل‌تر از قبل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شکست شب گذشته سپاهان برابر استقلال در یک قدمی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پازل ناکامی‌های تلخ سپاهان در این فصل از فوتبال ایران را تکمیل کرد و حالا زردپوشان تنها ادامه رقابت‌ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در این فصل فوتبالی پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست برابر استقلال اما تنها خبری نبود که شب گذشته از تهران درباره سپاهان مخابره شد و در آخرین ساعات دوشنبه شب امیر قلعه‌نویی با انتشار متنی از سرمربی‌گری سپاهان استعفا کرد تا اصفهان را بدون دستاورد خاصی ترک کند.

عملکرد قلعه‌نویی در این فصل به خصوص پس از اتفاقات دیدار جنجالی با پرسپولیس سوالات پرشماری را پیرامون اتفاقات باشگاه سپاهان و کارنامه قلعه‌نویی ایجاد کرده بود که البته بخشی که به سرمربی سابق زردپوشان مربوط می‌شد با استعفای او عملاً بی‌جواب ماند.

باشگاه سپاهان اعلام کرده سکان هدایت این تیم در دو بازی باقیمانده در لیگ نوزدهم برابر شهرخودرو و پیکان را به میگوئل تکسیرا دستیار پرتغالی قلعه‌نویی سپرده و البته قرار است اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان امروز در جلسه‌ای به بررسی مسائل این باشگاه بپردازند. این در حالی است که این دو بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و هواداران سپاهان که امسال شاهد از دست رفتن شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بوده‌اند انتظار دارند سپاهان با کسب پیروزی در آنها و کمی خوش‌شانسی حداقل به سهمیه آسیا برسد.

سپاهان در حال بررسی پیشنهادهای محبیاصفهان| موافقت با استعفای قلعه‌نویی/ هیئت‌مدیره سپاهان امروز تشکیل جلسه می‌دهداصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر!

تمام این شرایط باعث شده رسانه‌ها سوالات زیادی درباره وضعیت سپاهان داشته باشند و در همین فضا نیز گمانه‌زنی‌های زیادی درباره سرمربی آینده و از طرف دیگر مدیرعامل آینده باشگاه سپاهان در جریان است اما در حالی که نام منوچهر نیک‌فر، مجتبی لطفی، مسعود تابش، کریم فخارزاده و سیدعلی پزشک در لیست اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان به چشم می‌خورد، تلاش خبرنگار تسنیم برای گفت‌وگو با یکی از اعضای هیئت‌مدیره درباره اتفاقات اخیر این باشگاه هنوز به جایی نرسیده است.

باشگاه سپاهان از صبح امروز تا کنون در اطلاع‌رسانی پیرامون اتفاقات این باشگاه به خبر قبول استعفای امیر قلعه‌نویی، تشکیل جلسه هیئت‌مدیره، پایان همکاری با سعید الهویی و سیامک قلیچ‌خانی و البته صدور رضایتنامه علی قربانی بسنده کرده اما انتشار این چند خط کوتاه از قول منوچهر نیکفر و علی پزشک سوالات پرشمار رسانه‌های اصفهان درباره وضعیت سپاهان را پاسخ نداده است.

نکته مهم‌تر اینکه باشگاه سپاهان از چندی پیش سیدعلی پزشک را به عنوان سخنگوی این باشگاه معرفی کرده که قاعدتاً و طبق عرف وظیفه پاسخگویی به رسانه‌ها را بر عهده دارد اما تما‌س‌های خبرنگار تسنیم با او تا این لحظه به نتیجه نرسیده است. شاید بهتر باشد سخنگوی باشگاه سپاهان در زمینه پاسخگویی به رسانه‌ها کمی مانند همتای خود در باشگاه ذوب‌آهن عمل کند چون احمد جمشیدی به جز در معدود موارد عدم پاسخگویی به رسانه‌ها، در بیشتر اوقات پاسخگوی سوالات آنها بوده است.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT4 بیشتر بخوانید... کربکندی: نویدکیا یک انتخاب پُرریسک برای سپاهان است/ هواداران فوتبال در ایران بی‌حوصله هستند اصفهان| آغاز تغییرات در سپاهان/ الهویی و قربانی رفتنی شدند اصفهان| چرخابی: سپاهان قبل از بازی به استقلال باخت/ جای کمیته فنی در تصمیمات باشگاه کجاست؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کربکندی: نویدکیا یک انتخاب پُرریسک برای سپاهان است/ هواداران فوتبال در ایران بی‌حوصله هستند اصفهان| آغاز تغییرات در سپاهان/ الهویی و قربانی رفتنی شدند اصفهان| چرخابی: سپاهان قبل از بازی به استقلال باخت/ جای کمیته فنی در تصمیمات باشگاه کجاست؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۲ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۳ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۴ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۵ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۶ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۷ ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان ۸ ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار استانها نایب رئیس ‌مجلس: درآمدهای ‌مالیاتی پاسخگوی ‌‌۳۶۰ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دولت نیست / ‌چابک‌سازی کار بسیار سختی است واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع): عظمت ملت ایران را نباید تحریف کرد / دنیا چاره ای جز پذیرش قدرت انقلاب اسلامی ندارد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان قلعه نویی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره