Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:41:58 GMT

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری مادران شهدا است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۹۰۸

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری مادران شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، افشین آزادی با حضور در منزل مادر شهید والامقام فرزاد رحیمی، امنیت حاکم بر مرزهای کشور را به فداکاری مادران شهدا برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان ایران اسلامی از افتخار مدیران فرهنگی است.

در این دیدار که به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین نصر ۷ در منزل شهید رحیمی ساکن شهر هرسین، صورت گرفت، امام جمعه، فرماندار و برخی از مدیران فرهنگی هرسین حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی در این دیدار ضمن تشریح نقش بی بدیل مادران شهدا در عرصه‌های مختلف، گزارشی از روند تولید کتاب خواب آذر، شرح خاطرات مادر شهید فرزاد رحیمی نوشته طیبه جعفری ارائه داد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار کُتُب ادبیات مقاومت در شهرستان‌های استان کرمانشاه باشیم.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به برخی از مشکلات و موانع ناشی از چاپ و انتشار کتاب‌های ادبیات پایداری، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود با حمایت مدیران و مسئولین شهرستان‌ها، این موانع مرتفع و به زودی شاهد چاپ و نشر آثار فاخری در حوزه ادبیات دفاع مقدس باشیم.

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از نویسنده و راوی کتاب "خواب آذر" تقدیر شد.

کد خبر 4995949

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب کرمانشاه ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان آمار کرونا شهرکرد کمک مومنانه قزوین محرم 99 ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر سه شنبه در جلسه طرح سپاس شهرستان ضمن تبریک گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمت گزاری انجام شود.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند، افزود: مسؤولان به عنوان خادمان مردم باید به دیدار خاندان معظم شهدا و ایثارگران بروند و از روحیه انقلابی و جهادی والدین شهدا و جانبازان و آزادگان انرژی مثبت بگیرند.

وی گفت: خانواده معظم شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از تمام هستی و سرمایه خود گذشتند و امروز همه مردم و مسؤولان موظفند تا با تمام توان، شأن و جایگاه آنان را حفظ کرده و خواست آنان را در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برآورده کنند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان شهرستان تکریم خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند، افزود: مسؤولان شهرستان علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی نسبت به ارج نهادن به مسائل فرهنگی، ارزشی و اجتماعی، در برنامه‌های دیدار خانواده شهدا حضور پررنگ داشته باشند.

فرماندار شفت در تکریم و تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: خانواده‌های شهدا محق خدمت هستند و ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

نقدی ادامه داد: طرح سپاس یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است که در اولویت کار ما قرار دارد، برخی پدران و مادران شهدا در دوران کهولت سن به سر می‌برند و نیاز به سرکشی و دیدار بیش از پیش دارند.

خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند

نقدی گفت: خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و مسؤولان موظفند تا با سرکشی مداوم به آنان، ضمن رفع مشکلات این خانواده معظم، در مسیر خدمت رسانی به مردم، از والدین شهدا طلب دعای خیر کنند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

نقدی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسؤولان به شمار می‌رود، بیان کرد: مسؤولان باید به صورت دوره‌ای با خانواده معظم شهدا دیدار و از آنها دلجویی کنند چراکه همه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است.

فرماندار شفت با بیان اینکه خانواده‌های شهدا وارثان این نظام و انقلاب هستند، گفت: صحبت‌های دلگرم کننده خانواده شهدا در امید دادن به جامعه به اندازه چندین سخنران مطرح تأثیر گذار است چرا که از جان و دل سخن می‌گویند.

کد خبر 6086400

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است