Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان قرعه‌کشی نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی است و هر احتمالی در این بازی‌ها وجود دارد. ما پرسپولیس، قهرمان لیگ هستیم و برای قهرمانی در جام حذفی به میدان می‌رویم.

اخبار ورزشی- او گفت: اگر بگذارند به دنبال قهرمانی در جام حذفی هم هستیم، البته در لیگ قهرمانان تقابل نابرابری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان میلیون یورویی مقابل بازیکنان ما قرار می‌گیرند. بلافاصله بعد از لیگ و جام حذفی باید راهی بازی‌های لیگ قهرمانان شویم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان داخلی خودمان را حفظ و بازیکنان جدید و خوبی را نیز جذب کنیم.

پیروانی درخصوص برخی شائبه‌ها در بازی‌های اخیر استقلال گفت: امیدوارم چنین تفکری وجود نداشته باشد که چون پرسپولیس قهرمان لیگ شده، جام حذفی به تیم دیگری برسد. در چند هفته اخیر اتفاقاتی رخ داده، اما مطمئن باشید که من از حق باشگاه پرسپولیس دفاع می‌کنم. نمی‌گذاریم که به‌راحتی جام را به تیم دیگری بدهند. یک تیم خاص بیشترین نفع را از اشتباهات داوری برده است. هیچ جنگ رسانه‌ای وجود ندارد و همه می‌بینند و کارشناسان هم نظر می‌دهند.

پیروانی افزود: حق بسیاری از تیم‌ها مقابل یک تیم خاص ضایع شده است. مطمئن باشید نمی‌گذاریم حقی از پرسپولیس ضایع شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات این تیم گفت: برخی اسم‌ها در رسانه‌ها عنوان می‌شود. هنوز ۴ بازی دیگر باقی‌مانده و تمام تلاشمان این است که بهترین نتایج را بگیریم. همه دست به دست هم خواهیم داد و با تشکیل یک تیم خوب به دنبال قهرمانی‌های بعدی هستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی استقلال افشین پیروانی پرسپولیس جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید در جام حذفی به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک در روز جمعه برود که امید عالیشاه کاپیتان تیم خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.                     

عالیشاه در بازی با صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد و در همان دقایق ابتدایی نیمه اول جای خود را به وحید امیری داد و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شد که او  به علت کشیدگی همسترینگ چند هفته دور از میادین فوتبال است. 

علاوه بر عالیشاه، وحدت هنانوف و علیرضا بیرانوند هم به علت مصدومیت نمی توانند تیم خود را در بازی با آلومینیوم همراهی کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی