Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از راه اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی با ۸۲۴ زیر کانال درسی در شبکه شاد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جواد حسینی با اعلام این خبر افزود: از ویژگی‌های این کانال و زیر مجموعه‌های آن پوشش کامل دروس ۵ دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه اول پیش حرفه‌ای و متوسطه دوم حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به زودی محتواهای آموزشی استاندارد که با مشارکت استان‌ها تهیه شده است ویژه دانش آموزان کم توان ذهنی، آسیب شنوایی، آسیب بینایی، مشکلات جسمی حرکتی و طیف اتیسم و محتواهای ویژه مراکز مشکلات یادگیری، محتواهای پرورشی، توان بخشی، مشاوره و بهداشت در این کانال‌ها جهت استفاده قرار داده خواهد شد.

حسینی تعداد زیر کانال‌های محتوای آموزشی ویزه دانش آموزان استثنایی را ۸۲۴ کانال ذکر کرد و افزود: ۱۱۶ کانال درسی برای پیش دبستانی، ۲۷۶ کانال برای دانش آموزان ابتدایی، ۱۲۷ کانال برای اول متوسطه، ۹۹ کانل برای متوسطه اول پیش حرف‌ ای، ۱۸۰ کانال برای متوسطه دوم حرفه‌ای و۲۶ کانال برای مشکلات ویژه یادگیری و محتواهای پرورشی، توان بخشی، مشاوره و بهداشت  ایجاد شده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، برای استفاده از این کانال‌ها در صفحه اصلی شاد باید به بخش"محتوا و مواد آموزشی" و سپس بخش "مدارس استثنایی" مراجعه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استثنائی شبکه شاد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموزان میان پایه شامل دوم دبستان تا ششم ابتدایی، هفتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم از فردا تا ۳۱ خرداد می‌توانند برای نام نویسی کتب درسی شان اقدام کنند.


موسوی افزود: همچنین دانش آموزان پایه‌های ورودی شامل اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از ۱۰ تیر تا نهم شهریور برای ثبت نام کتب درسی اقدام کنند.


وی گفت: والدین دانش آموزان میان پایه بهتر است ثبت نام‌های کتب درسی را به صورت گروهی و از طریق مدرسه و با پرداخت وجه کتاب به مدارس ثبت نام کتاب را انجام دهند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: ثبت نام کتب درسی در درگاه‌های اینترنتی پنجره ملی خدمات هوشمند دولت شامل my.jov.ir، پنجره خدمات آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir و همچنین سامانه‌ی فروش کتب درسی کشور به آدرس irtextbook.com انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • «من‌ و سردار، شما همه‌»؛ پویشی برای قدردانی از سردار حاجی زاده
  • آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • جداسازی طیف اوتیسم از گروه کم توان ذهنی/متناسب سازی محتوای درسی برای دانش آموزان اوتیسم+فیلم