Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:39:14 GMT

گزارش قالیباف درباره عرضه نفت در جلسه هیئت رئیسه

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۰۱۵

گزارش قالیباف درباره عرضه نفت در جلسه هیئت رئیسه

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس جزئیات جلسه امروز این هیئت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این هیئت، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان طرح های سوال از وزرا را به هیئت رئیسه اعلاره کرده اند،  در این جلسه مقرر شد از  هفته آینده، سوالات نمایندگان به طور منظم در دستور کار صحن قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تبعات سنگین اصلاح نشدن طرح دولت برای پیش فروش نفت چه بود؟

وی با بیان اینکه طرح استیضاح برخی از وزرا نیز به هیئت رئیسه ارائه شده ، گفت: هیات رئیسه مجلس طبق ادوار گذشته در ارتباط با استیضاح وزرا تمام مراحل قانونی را طی و طبق ملاحظات قانونی عمل می‌کند لذا بعد از گذشت مذاکرات و گفت‌وگو با استیضاح کنندگان، طرح استیضاح به صحن مجلس ارسال می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه روز چهارشنبه مجلس برای رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی «صمت»، بیان داشت: روحانی در جلسه علنی فردا برای بررسی رای اعتماد به مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت حضور نمی‌یابد و  جهانگیری معاون اول به  جای وی در جلسه حضور می یابد.

فرهنگی به ارائه گزارش رئیس مجلس درباره نشست ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا در جلسه امروز هیئت رئیسه اشاره کرد و گفت: بر اساس این گزارش در بخشی از موضوعات مربوط به عرضه نفت در داخل تصمیماتی اتخاذ شده اما جزئیات آن نهایی نشده و در جلسه آینده سران قوا نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: البته ظرفیت‌های قانونی برای عرضه نفت در داخل وجود دارد و سابقه قانونی در این زمینه نیز هست همچنان که در بودجه‌های سنواتی این مجوز به دولت داده شده و دولت در حال حاضر هم با تاخیر به دنبال اجرای قانون رفته است. نهایتا ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا با توجه به اختیاراتش می‌تواند تصمیماتی را اتخاذ کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین قالیباف نفت محمد حسین فرهنگی جهانگیری مجلس مجلس شورای اسلامی روحانی وزیر صمت طرح پیشنهادی رئیسه مجلس هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به این نکته که «خواست نمایندگان یک جلسه فوق‌العاده درخصوص مساله ارز در صحن بود نه در دفتر رییس مجلس»، گفت: بله، نظر ما همین است باید می آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن، جلسه [فوق العاده ارزی] برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: با این جلسات چند نفره جداگانه نتیجه نمی‌گیریم و الان هم که مشکلات حل نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: به نظر ما اگر قانون را رعایت می‌کردند این مشکلات را نداشتیم، بانک مرکزی قانون را رعایت نمی‌کند چه قانونی که اخیرا تصویب کردیم و چه احکامی که در برنامه مصوب شده؛ اگر این قوانین و احکام از سوی بانک مرکزی رعایت شود این مشکلات را نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: ما همچنان مطالبه برگزاری جلسه ارزی در صحن را داریم و معتقدیم که همه نمایندگان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند نه اینکه یک جلسه جدا باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898959

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه