Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دومین اجلاس بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

بیانیه پایانی اجلاس بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت

۱-وحدت و انسجام ملت‌های اسلامی منطقه در برابر توطئه‌های مثلث غربی، عربی و عبری، ضرورت اجتناب نا پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-اعضای جلسه با حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین و بحرین و یمن تداوم آنرا خواستار و تنها راه پیروزی میدانند.

۳-یکپارچگی احزاب مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان و هماهنگی را لازم میدانیم.

۴-انفجار بندر بیروت که خسارات سنگینی را بر مردم عزیز لبنان وارد کرد بی شک ناشی از توطئه خارجی و فساد داخلی است و حزب الله سر افراز خواهد بود.

۵-جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب الله بر رژیم اشغالگر قدس معادلات منطقه را بسود جبهه مقاومت تغییر اساسی داد و از آن پس اسرائیل سیر نزولی خود را در منطقه طی می‌کند، بگونه ای که از آن زمان تا کنون اقتدار حزب الله امنیت لبنان در برابر اسرائیل را حفظ و حلقه محاصره رژیم اشغالگر را از طریق سوریه تنگ تر کرده است این جنگ جلوه‌ای از آثار ارزشمند مقاومت است که پیروزی‌های بعدی در جنگ ۲۲ روزه و ۴ روزه ز فلسطینی ها علیه صهیونیستها را رقم زد.

۶-احزاب مقاومت با الهام ازاستراتژی مقاومت که  توصیه مستمررهبرانقلاب اسلامی آیت الله خامنه ایست، از مقاومت مردم در تمام جبهه ها حمایت میکنند.

۷-قرن پانزدهم، قرن اسلام و توسعه ی اقتدار، آن در جهان است و مسلمانان باامید به آینده از چالش های دست ساز استکبار عبور خواهند کرد.

۸-قدس بدون هیچ تردیدی به دامن اسلام و مسلمین برخواهد گشت و توطئه صهیونستها و حامیان آنها در معامله قرن و تصاحب اراضی کرانه باختری ره به جایی نخواهد برد، چرا که اسرائیل در حال فروپاشی است.

۹- احزاب عضو مقاومت با تشکیل دبیرخانه در ایران حرکت هماهنگ و منسجمی را در راستای تقویت مقاومت و مقابله با توطئه دشمنان دنبال خواهند کرد.

۱۰-جبهه ی مقاومت مکتب سردارشهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس را سرلوحه فکر و عمل همه سپاهیان قدس  دانسته و انتقام سخت خود را از قاتلان این سردار رشید اسلام خواهد گرفت.
 

کد خبر 4996328 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقاومت لبنان رژیم اشغالگر قدس ایران اسرائیل بحرین حزب الله لبنان سوریه لبنان مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا هیئت دولت انفجار بیروت لبنان حسن روحانی اسحاق جهانگیری مجلس علی ربیعی شورای نگهبان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف

وزارت بهداشت امروز همزمان با دویستمین روز آغاز حملات به غزه، آماری از شمار شهدا و زخمی‌ها منتشر و اعلام کرد در حمله نظامی اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون حداقل ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ فلسطینی زخمی شده اند. در حالی که نیرو‌های اشغالگر ۱۴ فلسطینی را طی عملیات ۵۰ ساعته در اردوگاه پناهندگان نور شمس در کرانه باختری به شهادت رساندند.

همچنین در دویستمین روز آغاز حملات به غزه، اعلام الحربی با انتشار اینفوگراف آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد.

 

بر این اساس، جبهه مقاومت لبنان از آغاز جنگ در غزه ۱۶۳۷ حمله به مواضع صهیونیستی داشته است که ۱۴۰۴ مورد هدف قرار گرفته است. در این حملات ۵۱ حمله مرتبط با هواپیما‌های بدون سرنشین صورت گرفته و ۱۸۲ شهرک اسرائیلی هدف قرار گرفته است.

جبهه مقاومت عراق ۲۴۳ حمله از جمله ۹۰ حمله در عراق و ۸۸ حمله در سوریه علیه مواضع نظامی ایالات متحده و ۶۵ حمله علیه مواضع اسرائیل انجام داده است.

جبهه مقاومت یمن نیز ۱۱۸ حمله از جمله ۹۸ حمله در دریا و ۱۸ حمله علیه اسرائیل انجام داده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا در استراسبورگ که به صورت آنلاین پخش می‌شد به برآورد خسارات وارده به غزه در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که حدود ۴۵ درصد از کل زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه ویران شده است، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های باقی مانده آسیب دیده است و کل خسارت مادی بیش از ۹۰ میلیارد دلار است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران