Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-23@12:20:20 GMT

گازرسانی به ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۰۴۰

گازرسانی به ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت که هم‌اکنون ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان گازدار هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدانشاهی در دیدار با علی عزالدینی،، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اظهار کرد: با توجه به تمرکز بخش زیادی از صنایع در شهرک‌های صنعتی و همسو با حمایت از استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌منظور ارائه خدمات بهتر، گازرسانی به این بخش از اهمیتی بسزا دارد، به همین دلیل از میان ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد، تاکنون گازرسانی به ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی انجام و راهکارهای لازم برای تسریع و تسهیل روند گازرسانی به شهرک‌های باقیمانده در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری نهادهای مربوطه این موضوع به بهترین شکل ممکن عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، همسو با حمایت از تولید داخلی و رونق تولید، شرکت گاز استان یزد در سال‌های اخیر بیش از پیش عزم خود را برای گازرسانی به صنایع جزم کرده و با توجه به صنعتی بودن استان، گازرسانی به صنایع به‌ویژه شهرک‌های صنعتی به جدیت دنبال می‌شود. امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد برگزاری جشن گازرسانی به همه شهرک‌های صنعتی استان و دیگر صنایع باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز با قدردانی از شرکت گاز به دلیل عملکرد مطلوب و قابل ستایش در گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی نقشی بسزا در اشتغال‌زایی دارند که رسیدن به این مهم مستلزم هم‌افزایی، مشارکت و حمایت همه‌جانبه تمامی بخش‌ها و به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت گاز طبیعی به‌عنوان سوخت صنایع، بهره‌مندی از این انرژی ارزان و پاک از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است که سبب کاهش هزینه‌های تولید و ترغیب‌ سرمایه‌گذاران برای احداث واحدهای تولیدی می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گازرسانی شهرک و ناحیه صنعتی شهرک های صنعتی صنعتی استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نظری ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: نگاه ولی امر مسلمین در سال‌های ابتدایی انقلاب به سپاه نشان از دوراندیشی و تدبیر بود که آثار و برکات آن را امروز در تمام عمر انقلاب می‌بینیم.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: سپاه همیشه فرزند انقلاب بوده و تمامی اقدامات در راستای ارتقا نظام جمهوری اسلامی ایران و برای مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرای در راستای اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه باید ارتباط مستمر با رسانه‌ها داشته باشند، افزود: مردم به‌عنوان ولی‌نعمت حق اطلاع از اقدامات انجام‌شده را دارند و مسئولین باید در کنار اطلاع‌رسانی به‌موقع سعه‌صدر خود را بالا ببرند.

نظری با یادآوری این مطلب که سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلفی همچون اجتماعی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، سازندگی و … مأموریت و تکالیف دارند اما عمدتاً نگاه جامعه به این مجموعه نگاهی نظامی و امنیتی بوده، تصریح کرد: طی سال گذشته در بخش محرومیت‌زدایی ۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بااعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۲۷۰ بسته شب یلدایی به ارزش ۹۴۵ میلیون تومان تهیه و میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: ۲۰۰ میلیون تومان بسته‌های لوازم‌التحریر و لباس برای اول مهر و توزیع ۹۷ سری جهیزیه در راستای ازدواج آسان بااعتبار ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان نیز از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در زمینه محرومیت‌زدایی طی سال گذشته بوده است.

وی تأکید کرد: بسیج سازندگی باهدف جریان سازی و ایجاد اندیشه خیر در میان مردم برای حوزه محرومیت‌زدایی از کمک‌های خیرین نیز استفاده کرده است که در این زمینه خیرین شهرستان کمک‌های قابل‌توجهی داشته‌اند.

نظری از اعطای ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه اشتغال‌زایی خبر داد و افزود: سال گذشته ۲ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا شد که یکی از آن‌ها برای اولین بار در نقطه مرزی باجگیران و باهدف رونق صادرات محصولات بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان یکی از خدمات بسیج را اردوهای جهادی قلمداد کرد که طی سال گذشته در حوزه کشاورزی و پزشکی ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر روز در ۲۲ روستا کمک‌رسانی شده است و یادآور شد: ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی نیز در طرح راهبردی به کشاورزی کمک شد و ۹۰ هزار دام سبک نیز واکسیناسیون شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷ برنامه شاخص تحت عنوان یادواره شهدا محلات، روستایی، شهری اقشار و … برای ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان، بیان کرد: ۱۳ برنامه آبروی محله برای ۱۴ هزار مخاطب و ۱۲۵ یادواره خانگی نیز در جهت تکریم خانواده شهدا در محل زدگی آن‌ها نیز برگزارشده است.

نظری یکی دیگر از اقدامات بسیج در حوزه فرهنگی را برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی و بصیرتی دانست و افزود: در ایام رحلت امام خمینی (ره) ۱۳۰ بسیجی به مرقد امام اعزام شدند و برای بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی تحت عنوان اردوهای راهیان نور نیز ۲۵۸ نفر اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه طرح تربیتی پیوند مدرسه، مسجد و خانواده توسط سپاه و با همکاری آموزش‌وپرورش در این شهرستان اجرایی شده است، تصریح کرد: این طرح در ۳ سطح برای ۲۲ مدرسه در قوچان اجرایی شده است که تاکنون ۳ هزار و ۴۲۴ دانش‌آموز در این طرح شرکت داشته‌اند و بازخورد خوبی از سمت دانش‌آموزان و خانواده‌ها دریافت شده است.

وی اعتکاف دانش‌آموزی در سال گذشته را یکی از بهترین و بزرگ‌ترین اعتکاف‌های استان خواند و خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در ۲ مرحله برای اعتکاف ثبت‌نام کردند و مساجد در این برنامه همکاری خوبی با مجموعه سپاه و بسیج داشتند.

نظری از راه‌اندازی دارالقرآن بسیج طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: ۵۲ واحد قرآنی با یک هزار و ۵۶۰ نفر عضو در حال فعالیت در این دارالقرآن هستند که سال گذشته یک هزار نفر از آنان در مسابقه قرآنی برای ۳۶ رشته شرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اینکه یکی از ضروریات امروز جامعه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای برای آن است، گفت: در این زمینه در سال گذشته ۳۲ هزار و ۹۸۰ نفر ساعت آموزش عمومی دیده‌اند که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آن آموزش تخصصی بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۵۰۰ مورد محتوای رسانه‌ای تولیدشده که ۳۰ درصد آن محتوای جریان ساز بوده است.

کد خبر 6084800

دیگر خبرها

  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی