Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@14:43:09 GMT

تبریک محمود عباس به پوتین به مناسبت تولید واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۰۶۰

تبریک محمود عباس به پوتین به مناسبت تولید واکسن کرونا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (سه شنبه) در پیامی به «ولادیمیر پوتین» تولید واکسن ویروس کرونا به دست دانشمندان روسی را به او تبریک گفت.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، در این پیام، «محمود عباس» خطاب به پوتین ضمن آرزوی موفقیت‌های بیشتر، ابراز امیدواری کرد که با توصیه‌های رئیس‌جمهور روسیه، مردم فلسطین  از اولین کسانی باشند که از این واکسن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«رودریگو دوترته» رئیس‌جمهور فیلیپین نیز امروز ضمن ابراز امیدواری در مورد کارآمدی واکسن کرونای روسیه گفته به تحقیقاتی که مسکو برای ساخت واکسن کرونا انجام می‌دهد بسیار اعتماد دارد و برای تزریق آن داوطلب خواهد شد.

رئیس‌جمهور روسیه امروز از تأیید اولین واکسن کرونا توسط وزارت بهداشت کشور خود خبر داد و گفت دختر او این واکسن را امتحان کرده است.

این واکسن که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی «گامالیا» ساخته شده است، امروز (سه شنبه) از سوی وزارت بهداشت روسیه مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید جمال‌الدینی گفت: خیرین به غیر از ارزش ریالی و اقتصادی کار و حضور خود، چندین برابر از عنایات خدا و خیرات و ثمرات معنوی کار نیکی که انجام داده‌اند در دنیا و آخرت خود بهره‌مند خواهند شد و این قضیه معنای واقعی برکت است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت با اشاره به نشست رئیس جمهور با خیرین، افزود: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد که خیرین شریک راهبردی دولت محسوب می‌شوند و ما نیز در عرصه سلامت باید الگوی مناسب همراه با نقشه راه دقیق و با جزئیات برای این امر بیاندیشیم و طراحی کنیم.

وی ضمن ارج نهادن به اصل کار خیر در هر زمینه و با هر نیتی، گفت: ما در وزارت بهداشت باید نیازهایمان را به صورت شفاف به خیرین اعلام کنیم و در راستای این نیازها و مشارکت خیرین، به حمایت واقعی و منطقی از ایشان بپردازیم و یکی از این راهکارهای حمایتی می‌تواند خرید خدمت راهبردی در این حوزه باشد.

کد خبر 6063294 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • پوتین: سفارش دهنده جنایت مسکو کیست؟