Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبوم موسیقی «در دوردست» به آهنگسازی محمد سلیمانیان و آواز سید محسن حسینی توسط مرکز موسیقی حوزه هنری در دسترس مخاطبان قرار گرفت. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، آلبوم موسیقی «در دوردست» به آهنگسازی محمد سلیمانیان و آواز سیدمحسن حسینی بر روی اشعاری از سهراب سپهری توسط مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این آلبوم حاصل اجرای صحنه‌ای گروه مشرق در قالب ۱۵ قطعه ساز و آواز، تصنیف و قطعات ضربی است.

محمد سلیمانیان آهنگساز این اثر، فوق لیسانس نوازندگی موسیقی ایرانی خود را از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران گرفته و تاکنون چندین آلبوم موسیقی از او منتشر شده است.

همچنین سیدمحسن حسینی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد گرافیک از پردیس هنر‌های زیبای دانشگاه تهران و دانشجوی دکترای مدیریت فرهنگی به عنوان خواننده در این آلبوم سایر اعضای گروه را همراهی می‌کند. حسینی پیش از این در آلبوم‌های «شهر مناجات» و «از سراسر بگذشته» به عنوان خواننده همکاری داشته است.

مهدی رنگین‌کمان به عنوان نوازنده تمبک و بامداد ملکی به عنوان نوازنده دوایر و بندیر در این آلبوم حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آلبوم موسیقی حوزه هنری محسن حسینی اشعار سهراب سپهری حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

امیر جعفری از سیدحسین حسینی حمایت کرد.

طرفداری | امیر جعفری استوری جدیدی را منتشر کرد.

محرومیت سیدحسین حسینی از سوی کمیته انضباطی با واکنش ها و حمایت های زیادی از سوی اهالی فوتبال مواجه شده و حالا امیر جعفری که جزو بازیگران استقلالی سینما است هم یک استوری برای حمایت از کاپیتان تیمش منتشر کرده است:

حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان