Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@17:43:07 GMT

توضیحاتی درباره مرگ نوجوان ۱۴ ساله در پارک لاله

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۰۸۹

ساعت24-فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران به توضیحاتی در خصوص حادثه برق گرفتگی نوجوان ۱۴ ساله پرداخت.

فرهادی شهردار منطقه ۶ در مصاحبه با شبکه خبر در بیان جزئیات حادثه برق گرفتگی نوجوانی در پارک لاله تهران گفت:شب شنبه نوجوانی در حال بازی کردن به همراه پدر در پارک لاله بودند، این نوجوان برای عبور دست خود را به یکی از پایه‌های برق رسانی گرفته که به دلیل اتصالی که وجود داشته دچار برق گرفتگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پس از چند ساعت به یکی از بیمارستان‌ها انتقال داده شد که متاسفانه پس از چند ساعت این نوجوان جان خود را از دست داد.

فرهادی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به این ماجرا گفت:این کمیته با مراجع قضایی و نیروی انتظامی هماهنگ شده و کمیته تشکیل شده تمام پرونده‌ها و پیمانکاران قبلی در حال بررسی است.

وی افزود:با این اقدامات می‌خواهیم نظر نهایی مرجع قضایی را به دست بیاوریم و صددرصد مقصرانی برای این ماجرا وجود دارد و به طور قطع برخورد جدی از سوی ما و مرجع قضایی صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به اینکه سال‌های گذشته نیز چند مورد حادثه این چنینی رخ داده و علت آن قرار گرفتن سیم برق در آب بود، گفت:در تمام دنیا برق از آب عبور می‌کند و در تمام سیستم‌های تفریحی، نظامی و سرگرمی چنین چیزی وجود دارد.

وی افزود:در این مورد حتما نقص‌ها و کوتاهی‌های بوده که منجر به این اتفاق شده است. باید بررسی شود که چه کوتاهی‌هایی شده که این حادثه رخ داده است.
شهردار منطقه ۶ تهران در پایان با عرض تسلیت به مردم و خانواده این نوجوان گفت:از حادثه رخ داده عذر خواهی می‌کنم و انشااله دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شهردار منطقه ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان