Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایجاد یک فضای کاملاً شخصی و خصوصی در گوشی‌های هوشمند، ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. به عنوان نمونه، این امکان وجود دارد که چند کاربر از یک دستگاه الکترونیکی همراه به طور مشترک استفاده کرده و از همین رو در کنار فضای عمومی، قصد داشته باشند فضای خصوصی جداگانه‌ای را هم در گوشی برای استفاده شخصی و محرمانه، ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، ممکن است برخی کاربران بخواهند فضای کاری را در گوشی خود از فضای عمومی جدا کرده یا محتوای چندرسانه‌ای و دیگر اطلاعات شخصی را در فضایی محرمانه و به دور از چشم دیگران قرار دهند. 

در گوشی‌های هوشمند هوآوی، این کار از طریق ایجاد PrivateSpace ممکن شده است؛ فضایی که مستقل از فضای اصلی (Main Space) قرار گرفته و دسترسی یا ورود به آن تنها از طریق به‌کارگیری اثرانگشت یا گذرواژه امکان‌پذیر است. 

به این ترتیب، می‌توان عکس‌ها یا دیگر فایل‌ها و اطلاعات شخصی را به این فضا انتقال داده تا از دسترسی دیگران جلوگیری کرد. حتی می‌توان اپلیکیشن‌های مالی و پرداخت را در این فضا قرار داد. 

فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی PrivateSpace

جهت فعال‌سازی این فضای خصوصی کافی است به بخش تنظیمات (Setting)‌ گوشی رفته و گزینه Privacy، پس از آن PrivateSpace و در نهایت، گزینه Enable را انتخاب کنید. حالا دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کرده تا یک فضای کاملاً خصوصی و محرمانه ایجاد کنید. 

ورود به PrivateSpace از صفحه ورودی گوشی (Lock Screen)، با استفاده از اثرانگشت یا گذرواژه ممکن خواهد بود. برای فعال کردن هر کدام از این روش‌ها، می‌توانید با مراجعه به Settings، گزینه Privacy، پس از آن PrivateSpace و در نهایت، Log in را لمس کنید. 

فراموش نکنید در صورتی که گوشی را مجدد راه‌اندازی کنید، ابتدا باید گذرواژه را برای دسترسی به MainSpace وارد کرده و پس از آن به PrivateSpace مراجعه کنید. 

مخفی کردن ورود به PrivateSpace

این امکان وجود دارد تا آیکون مخصوص ورود به PrivateSpace را از لیست آیکون‌های فضای اصلی، مخفی کنید. برای این کار کافی است به بخش Settings مراجعه کرده، گزینه Privacy، پس از آن PrivateSpace و در آخر Hide PrivateSpace را انتخاب کنید. 

ویژگی‌های PrivateSpace

در گوشی‌های مجهز به رابط کاربری EMUI 8.0 و جدیدتر، قابلیت‌های جدیدی برای PrivateSpace درنظر گرفته شده است تا دسترسی آسان به فضایی امن، ممکن شود. به این منظور کافی است به قسمت Settings مراجعه کرده و پس از آن با انتخاب Security & privacy، گزینه PrivateSpace را انتخاب کنید. این امر، فعال‌سازی، ورود و استفاده از فضای خصوصی را برای شما به مراتب آسان‌تر خواهد کرد. 

علاوه بر این، هوآوی فرصتی را فراهم کرده تا بتوانید فایل‌ها، عکس‌ها و ویدئوهای خصوصی را بین PrivateSpace و MainSpace مبادله کنید. 

فایل‌های ذخیره‌شده روی حافظه داخلی دستگاه یا فضای ذخیره‌سازی جانبی را می‌توانید از MainSpace به PrivateSpace انتقال دهید اما تنها فایل‌هایی که روی فضای داخلی دستگاه قرار دارد از PrivateSpace قابل انتقال به MainSpace هستند. دلیل این امر، محدود بودن دسترسی به کارت حافظه جانبی در PrivateSpace است. فایل‌های ذخیره‌شده در فضای ابری را هم نمی‌توان از PrivateSpace به MainSpace انتقال داد. 

به روزرسانی مهم دیگر، امکان برقراری تماس به طور پیش‌فرض در PrivateSpace است. به بیان دیگر، در نسخه‌های جدید رابط کاربری هوآوی، امکان استفاده از قابلیت‌های برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک هم به‌طور پیش‌فرض وجود دارد. حتی می‌توانید تاریخچه اطلاعات ارتباطی خود را در فضای محرمانه گوشی نگهداری کنید.

۲۱۲۱

کد خبر 1420553

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هوآوی فضای خصوصی فعال سازی پس از آن فایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن کودک شبستری در استخر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس استان گفت: عوامل اورژانس تسوج در سر صحنه حادثه حاضر شدند و انتقال وی همراه با عملیات احیا به درمانگاه تسوج صورت گرفت اما متاسفانه از لحظه‌ غرق شدگی زمان زیادی گذشته بود و عملیات احیا این کودک موثر واقع نشد.

با فرا رسیدن فصل گرما برخی افراد برای شنا به رودخانه‌ها، کانال‌های آبیاری و یا استخرهای منازل و باغها می روند ولی متاسفانه به علت ناآشنا بودن به فنون شنا دچار حادثه غرق شدگی می‌شوند.  

غرق‌شدگی به معنای ورود آب به داخل ریه‌ها و مجاری تنفسی است و خفگی در نتیجه فرو رفتن در آب است. غرق‌شدگان دچار کاهش اکسیژن رسانی به بدن می‌‎شوند و در نتیجه آسیب غیر قابل برگشت به سلول‌های عصبی در دقایق اولیه بعد از غرق‌شدگی روی می‌دهد. 

یکی از مهمترین علل قابل پیشگیری غرق‌شدگی این است که افراد بدون مهارت‌های لازم برای نجات فردی که درحال غرق شدن می‌باشد دست به کار شده و وارد دریا می‌شوند و آنها نیز غرق می‌شوند. نجات دادن فرد غریق، نیاز به آشنایی کامل با مهارت شنا، آموزش لازم به عنوان نجات غریق و آشنایی کامل با نوع و شرایط محیطی غریق دارد.

 

دیگر خبرها

  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • اسلام چطور این دختر مسیحی را متحول کرد؟ | ویدئو
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی
  • ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم