Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@12:38:41 GMT

ایران لغو موقت بخشی از تحریم‌ها را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۲۴۸

ایران لغو موقت بخشی از تحریم‌ها را تکذیب کرد

رویداد۲۴ «سید عباس موسوی» در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران، ضمن رد خبر منتشره برخی رسانه‌ها به نقل از یک منبع ناشناس درخصوص لغو موقت بخشی از تحریم‌های به اصطلاح غیرهدفمند، این قبیل اظهارات را خبرسازی‌های غیرواقعی دانست که مشخص نیست با چه اهدافی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بعید نیست شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا موضوع مجادله اروپا و آمریکا باشد، اظهار داشت: آنچه به جمهوری اسلامی ایران مربوط می‌شود، آن است که تحریم‌های یکجانبه آمریکا غیرقانونی و ظالمانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ادامه داد: بر اساس برجام و قطعنامه ۲۲۳۱، آمریکا موظف است کلیه تحریم‌هایی که با خروج خود از برجام مجددا اعمال کرده است را لغو و بلااثر کند.

امروز یکی از خبرگزاری‌ها از احتمال لغو موقت «تحریم‌های غیرهدفمند» علیه ⁧ایران⁩ با پیشنهاد ⁧آلمان و ⁧انگلیس ⁩خبر داده و مدعی شده بود واشنگتن در حالی بررسی این پیشنهاد است و تا ۱۰ روز دیگر به آن پاسخ می‌دهد.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیدعباس موسوی تحریم های آمریکا علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: امروز کشورمان یکی از کشور‌های توانمند و با اقتدار در منطقه است و در مقابل هر گونه تجاوز و نگاه بد دشمنان پاسخ قاطع خواهد داشت.

وی با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: اکنون نیرو‌های مسلح کشورمان با انواع تجهیزات پشیرفته و مدرن که بیشتر توسط فرزندان این مرز و بوم ساخته شده مجهز هستند و ارتش کشورمان یک نیروی تدافعی و توانمند است.

بیشتر بخوانید
امام جمعه موقت مهاباد: اسلام واقعی انسان را از فتنه‌های دنیوی نجات می‌دهد
امام جمعه موقت مهاباد: ارادت اهل تسنن به امام حسین (ع) خاص و ویژه است
امام جمعه موقت مهاباد: مومنان در مقابل دشمن وحدت و همبستگی داشته باشند
جهان اسلام برای دفاع از فلسطین متحد شود
امام جمعه موقت مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به احسان و نیکوکاری گفت: نیکوکاری و یاد خداوند تنها به ماه مبارک رمضان ختم نمی‌شود و اهل ایمان باید در تمام شبانه روز و طول سال از یاد خداوند غافل نشوند.

وی اظهار کرد: زنان بزرگ اسلام به خاطر ایمان به خدا و ترس از روز قیامت، با لباس‌های مناسب و پوششی کامل در بین مردم ظاهر می‌شدند، اما اکنون برخی از زنان و دختران مسلمان با پوشش‌های نامناسب در اماکن عمومی ظاهر می‌شوند.

ماموستا رشیدی افزود: خداوند به بنگانش توصیه کرده است برای رسیدن به بهشت، علاوه بر اقامه نماز و روزه، در جامعه نیکوکار و پاک دست باشند و اهل ایمان باید صالح و شایسته باشند تا مورد رحمت و مغفرت الهی قرار گیرند.

نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگوت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود. این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران: پیامدها و راه حل ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران