Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:16:16 GMT

هشدار جانسون نسبت به مسیر دشوار اقتصاد انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۲۵۱

هشدار جانسون نسبت به مسیر دشوار اقتصاد انگلیس

‍‍‍‍‍‍

نخست وزیر انگلیس بر این باور است که آمارهای بیکاری نشان می‌دهد این کشور طی ماه‌های آینده مسیر سخت و طاقت فرسایی را در پیش رو خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آمارهای جدید نشان می‌دهد نرخ بیکاری انگلیس به بالاترین سطح خود در ده سال اخیر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس سه شنبه در اظهاراتی گفت: بریتانیا طی ماه‌های آینده مسیر سختی را در پیش خواهد داشت.

از دست رفتن مشاغل در انگلیس به بالاترین رقم طی یک دهه گذشته رسید

 

وی در واکنش به آمارهای بیکاری انگلیس افزود: ما همواره اذعان کرده‌ایم افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند، دوره بسیار سختی را خواهند داشت. بی شک طی ماه‌های آینده مسیر سختی را در پیش رو داریم.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد تعداد شاغلان در بریتانیا با بیشترین کاهش از سال 2009 روبرو شده و بحران شیوع ویروس کرونا تبعات منفی زیان باری بر بازار کار بریتانیا داشته است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 بیشتر بخوانید... از دست رفتن مشاغل در انگلیس به بالاترین رقم طی یک دهه گذشته رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... از دست رفتن مشاغل در انگلیس به بالاترین رقم طی یک دهه گذشته رسید پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۲ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۳ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۴ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+ فیلم ۵ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی ۶ ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ۷ پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است/ثبت نخستین واکسن جهان ۸ اولین واکنش فرانسه و آمریکا به استعفای نخست‌وزیر لبنان مهمترین اخبار بین الملل موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است زارعی: لبنان با استعفای دیاب دچار بحران نخواهد شد/ سه سناریو فراروی حزب‌الله مصاحبه| تحلیلگر لبنانی: دولت دیاب سپر بلا برای ورود به مرحله‌ای جدید است/ چه کسانی از انفجار بیروت سود می‌برند؟ رژیم اسرائیل|بالن‌های آتش‌زایی که خواب از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است مهمترین اخبار تسنیم در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت لاوروف: پیشنهادهای جدیدی برای حفظ برجام ارائه کرده‌ایم گزارش| چگونه مدیریت لیبرال‌ها «رؤیای آجری» مردم را به کابوس تبدیل کرد؟ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انگلیس به بالاترین بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش انگلیس به توقیف کشتی اسرائیل توسط ایران: غیرقابل قبول و ناقض حقوق بین‌ الملل است

انگلیس به توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی با نام MSC Aries در تنگه هرمز توسط نیروهای ایرانی واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس امروز شنبه در واکنش به توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران در تنگه هرمز مدعی شد که توقیف کشتی MSC Aries توسط ایران غیرقابل قبول و ناقض حقوق بین‌الملل است.

وی خواستار آزادی بدون شرط این کشتی شد و اضافه کرد که لندن با شرکا برای جلوگیری از تنش در خاورمیانه کار می‌کند هر چند جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساختمان سفارت ایران را محکوم نکرد.

رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کردند.

برخی منابع خبری مدعی شدند این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد، با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسرائیلی به‌نام «ایال عوفر» است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برای جهش تولید مسیر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد را هموار کنید
  • صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی جوی در سیستان و بلوچستان
  • حمایت بی‌چون چرای انگلیس از جنایات اسرائیل در سازمان ملل
  • صدور بالاترین سطح هشدار برای ۵ استان کشور؛ مردم مراقب باشند
  • ثبت بالاترین رقم عملیات کانتینری طی شش سال گذشته در بندر شهید رجایی
  • غربی‌ها پاسخ انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل را محکوم کردند
  • واکنش انگلیس به توقیف کشتی اسرائیل توسط ایران: غیرقابل قبول و ناقض حقوق بین‌ الملل است
  • واکنش انگلیس به توقیف کشتی رژیم صهیونیستی در تنگه هرمز
  • ترکیه در برابر بالاترین میزان کسری بودجه تاریخ خود
  • جانسون: شکست اوکراین برای غرب فاجعه‌ای «وحشتناکتر از ویتنام» خواهد بود