Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@09:03:03 GMT

گزارش قالیباف درباره عرضه نفت در جلسه هیئت رئیسه

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۲۶۰

گزارش قالیباف درباره عرضه نفت در جلسه هیئت رئیسه

خبرگزاری تسنیم: محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این هیئت، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان طرح های سوال از وزرا را به هیئت رئیسه اعلاره کرده اند، در این جلسه مقرر شد از هفته آینده، سوالات نمایندگان به طور منظم در دستور کار صحن قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح برخی از وزرا نیز به هیئت رئیسه ارائه شده ، گفت: هیات رئیسه مجلس طبق ادوار گذشته در ارتباط با استیضاح وزرا تمام مراحل قانونی را طی و طبق ملاحظات قانونی عمل می‌کند لذا بعد از گذشت مذاکرات و گفت‌وگو با استیضاح کنندگان، طرح استیضاح به صحن مجلس ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه روز چهارشنبه مجلس برای رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی «صمت»، بیان داشت: روحانی در جلسه علنی فردا برای بررسی رای اعتماد به مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت حضور نمی‌یابد و جهانگیری معاون اول به جای وی در جلسه حضور می یابد.

فرهنگی به ارائه گزارش رئیس مجلس درباره نشست ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا در جلسه امروز هیئت رئیسه اشاره کرد و گفت: بر اساس این گزارش در بخشی از موضوعات مربوط به عرضه نفت در داخل تصمیماتی اتخاذ شده اما جزئیات آن نهایی نشده و در جلسه آینده سران قوا نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: البته ظرفیت‌های قانونی برای عرضه نفت در داخل وجود دارد و سابقه قانونی در این زمینه نیز هست همچنان که در بودجه‌های سنواتی این مجوز به دولت داده شده و دولت در حال حاضر هم با تاخیر به دنبال اجرای قانون رفته است. نهایتا ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا با توجه به اختیاراتش می‌تواند تصمیماتی را اتخاذ کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف مجلس هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال در دو سال گذشته شرایط مساعدی نداشته است. افزایش ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشور در رقابت‌های مختلف، مخصوصاً ناکامی‌های بزرگ تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، افزایش تنش‌ها در سطوح مختلف فوتبال و تاثیرگذاری آن بر جامعه و برخی تخلفات صورت گرفته وزارت ورزش را به عنوان متولی اصلی ورزش نسبت به شکل مدیریت کلان فوتبال حساس کرده است.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ برخی منابع در این زمینه به خبرنگار اطلاع دادند که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش در همین زمینه و برای نشان دادن حساسیت و نگرانی خود جلسه‌ای فوق برنامه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است. یک منبع آگاه دیگر در این زمینه مدعی شد کیومرث هاشمی در این جلسه از لزوم تغییراتی در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال گفته است. طبق شنیده‌های غیررسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در چند روز گذشته بابت برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند به سر برده است برای این جلسه سفری به تهران داشته است.

حال باید دید موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال خبر برگزاری این جلسه چیست و آیا آنها این جلسه و بازگشت تاج از تایلند به تهران را تایید می‌کنند یا خیر. همین‌طور باید منتظر ماند و دید تغییرات مد نظر وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال شامل چه مواردی می‌شود.

مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در سال 1401 بعد از یک پروسه عجیب که منجر به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال شده بود به ساختمان سئول بازگشت. این در حالی است که تا زمان انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898864

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس