Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه با افزایش ۱۴۰ هزار تومانی، به ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به روز گذشته افزایش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است که افزایش ۲۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. هر قطعه ربع سکه هم ۸۰ هزار تومان گران شده و ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

 هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و  ۷۵۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می دهد.

در طلافروشی‌ها هم هر گرم طلای ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۴۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که ۹۰۰۰ تومان افزایش قیمت دارد.

در بازار جهانی هم هر اونس طلا ۱۹۸۰ دلار داد و ستد شده است.

در جریان معاملات امروز بازار ارز هم  نرخ خرید و فروش دلار و یورو افزایش داشت.

صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۱ هزار و ۷۸۰ تومان خریدند و معادل ۲۱ هزار و ۸۸۰ تومان فروختند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به دیروز ۱۰۸۰ تومان افزایش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۵ هزار و ۵۳۰ تومان خریدند  و به قیمت ۲۵ هزار و ۶۳۰ تومان نیز فروختند که نرخ خرید و فروش این نوع ارز نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته با ۱۱۳۰ تومان افزایش قیمت مواجه شده است.

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار تومان برای خرید قیمت گذاری کردند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت هر قطعه نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت هر قطعه ربع سکه ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و  ۷۵۰ هزار تومان قیمت هم هر گرم طلای ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۴۵ هزار تومان هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی قیمت خرید ۲۱ هزار و ۷۸۰ تومان
قیمت فروش ۲۱ هزار و ۸۸۰ تومان کد خبر 539445 برچسب‌ها قیمت طلا و فلزات گرانبها - جهان ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح هزار تومان قیمت هر قطعه تومان افزایش افزایش قیمت یک میلیون خرید و فروش ۱۰ میلیون ۲۱ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا بیش از ۲ درصد در روز گذشته کاهش یافت و به پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته رسید. نگرانی در مورد درگیری‌های خاورمیانه آرام‌تر شده و باعث شده تمایل سرمایه‌گذاران به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در برابر سرمایه‌های مخاطره آمیزتر مانند سهام کاهش یابد.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۷۷ کاهش به  ۲۳۰۹ دلار و ۳۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۹۵ درصدی به ۲۳۲۴ دلار رسیده است.
تهران قصد ندارد پاسخی به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور دهد، بدین ترتیب تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه آرام‌تر شده است.

افزایش شاخص‌های اصلی وال استریت طلا را تحت فشار قرار داده و تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک سرمایه گذاری ایمن را کاهش داده است.
تنش‌های ژئوپلیتیکی به همراه خرید بالای طلا توسط بانک‌های مرکزی قیمت این فلز گرانبها را در دوازدهم آوریل به اوج ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت رسانده بود.
سرمایه‌گذاران حالا منتظر شاخص هزینه‌کرد مصرف فردی در آمریکا هستند که قرار است در روز جمعه منتشر شود و می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد دورنمای کاهش نرخ بهره آمریکا ارائه دهد.
رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت روند کاهش تورم در سال جاری میلادی متوقف شده است.‌بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن زمان آغاز کاهش نرخ بهره وجود دارد.
نرخ بالای بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل به خرید آن را پایین می‌آورد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۸۲ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۳۰ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۸۰ درصدی، ۹۱۴ دلار و ۹۹ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار چند شد؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟