Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی عزاداری ایام محرم با قدردانی از حمایت‌های مشفقانه نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در خصوص عزاداری ماه محرم فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و باید مراسم ایام ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبعیت از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تکلیف همه را در اجرای مراسم ماه محرم مشخص کرده است، لذا نباید به مدیرانی که در این راستا بر اساس دستورالعمل‌ها عمل می‌کنند، خرده گرفت.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه تمامی تصمیمات در ستاد ملی مقابله با کرونا بر مبنای صیانت از سلامت مردم اتخاذ می‌شود و پشتوانه کارشناسی در این راستا دارد، اظهار نمود: رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌بایست اولویت همه در برگزاری مراسم ماه محرم باشد، لذا با توجه به اینکه آئین‌ها و مراسم ماه محرم در شهرهای مختلف متفاوت است می‌بایست در تصمیم گیری ها مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: فرمانداران جزئیات کامل از شرایط عزاداری در شهرستان‌ها را به ما اعلام کنند تا تصمیمات و تدابیرکارشناسی اتخاذ گردد.

استاندار مازندران بیان داشت: اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها با استقبال مردم مواجه شده است و حدود ۸۰ درصد مردم تاکنون این دستورالعمل‌ها را رعایت کردند و مشکل جدی و حاد در مراسم و مناسبت‌ها در استان وجود نداشته است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه سهل انگاری و عادی انگاری موجب شیوع پیک دوم کرونا شده است و کمک مراجع و مواضع نافذ روحانیون موجب اتفاقات خوب در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها می‌گردد، یادآور شد: برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی با توجه به تجمع جمعیت در این مراسم می‌تواند موجب خطرات فراوانی گردد، لذا در این مورد می‌بایست در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم لازم اتخاذ گردد.

وی در پایان افزود: کمپین هر خانه یک حسینیه می‌بایست مورد توجه قرار گیرد به طوری که صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد جهت فراگیر این کمپین کمک کنند، لذا می‌بایست سیما و چهره شهرها و روستاها حسینی و عاشورایی شود و به نوعی پیام‌های عاشورایی با پیوست سلامت مدنظر قرار گیرد و دهیاران و شوراهای محل و شهرداران نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری متفاوت مراسم ماه محرم همکاری کنند و همچنین کمپین هر خانه یک حسینیه را در بین اهالی روستا و شهر ترویج دهند.

کد خبر 4996363

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران ویروس کرونا ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا شهرکرد کمک مومنانه قزوین محرم 99 ستاد ملی مقابله با کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود