Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر ادر نشست مشترک کارگروه تسهیل و اشتغال استان گفت: پس از توقف ۸ -۹ ساله روند تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی بندر دیلم که به علت مسائل زیست محیطی متوقف شده بود با دریافت مجوز‌های زیست محیطی به تصویب دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالکریم گراوند افزود: توجه به صنایع پایین دستی که آلایندگی کمتر و اشتغال بالایی دارند در منطقه ویژه اقتصادی بندر دیلم ضروری است.

او ادامه داد: با توجه به آمار بیکاری در دیلم، منطقه ویژه اقتصادی نقش مهمی در رونق اشتغال این شهرستان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

مدیران استانی موانع توسعه بوشهر را برطرف کنند

استاندار بوشهر بیان کرد: هیچکس حق ندارد مانع کار و توسعه در استان شود و مدیران استان  باید زمینه سرمایه گذاری را با حذف روند‌های پر پیچ و خم اداری فراهم کنند.

گراوند گفت: استفاده از ظرفیت پنجره واحد تجاری ضروری است و یکی از کار‌هایی که روند سرمایه گذاری را در استان تسریع می‌کند، پاسخ به موقع به استعلام‌ها است که مدیران باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی ارزیابی زیست محیطی ایجاد اشتغال منطقه ویژه اقتصادی زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر با صدور حکمی اسما لک عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر را به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب اسما آمده است:‌ با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیئت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب می‌شوید.

به گزارش آنا، اسماً لک با مدرک دکتری تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان واحد گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • کنعانی: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک بین‌المللی است
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس