Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تعدادی از تانک‌برهای فوق سنگین صنایع شهید زرهرن در جمع متخصصین توانمند این صنعت، گفت: امروز با همت شما جوانان مومن و متخصص توانسته ایم در تولید و ساخت تانک برهای فوق سنگین به خودکفایی رسیده و دست وابستگی را قطع کنیم.

وی ادامه داد: ساخت و تولید پروژه تانک‌برهای فوق سنگین توسط صنایع شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش موجب شد تا انحصار تولید این محصول شکسته شود، اینکه امروز ما در این نیرو می‌توانیم آنچه را که در چرخه دفاعی ما مورد نیاز است بسازیم و تولید کنیم افتخار بزرگ و ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه کار شما متخصصین به عنوان کار جهادی محسوب می شود گفت: ما در شرایط تحریم به سر می بریم که این تحریم را شما متخصصین جوان به فرصت تبدیل کرده‌اید و توانسته‌اید در شرایط تحریم به خودکفایی در حوزه تجهیزات فوق سنگین برسید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تلاش کنید در حوزه ساخت و تولید قطعات مختلف به جایگاه بالاتری برسیم و اجازه ندهیم تحریم ها ادوات و تجهیزات ما را زمین گیر کنند.

216216

کد خبر 1420570

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی ارتش فوق سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ارتش، با اشاره به پاسخ سخت نیروهای مسلح به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» را به فرمانده معظم کل قوا و مردم تبریک می‌گویم‌؛ زیرا طبق خواسته ملت ایران پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم‌ صهیونیستی داده شد و این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به روز ارتش، گفت: ۲۹ فروردین روز خجسته‌ای است که آن را به عنوان روز تبلور ارتش می‌شناسیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی با ارتش شاهنشاهی تفاوت بسیاری دارد؛ زیرا ارتش جمهوری اسلامی منبعث از نهضت و انقلاب اسلامی است.

در حال به روز رسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • رژه روز ارتش برگزار شد
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد