Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@16:10:15 GMT

ژنرال به پایان راه رسیده است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۵۷۵

ژنرال به پایان راه رسیده است؟

ایسکانیوز - سعید سرفرازیان/ هشت سال از آخرین قهرمانی‌ای که امیر قلعه‌نویی با استقلال به دست آورده می‌گذرد تا این قهرمانی آخرین قهرمانی قلعه‌نویی در فوتبال ایران باشد.

دو فصل با استقلال، یک فصل با ذوب‌آهن، دو فصل با سپاهان و دو فصل هم با تراکتور تعداد سال‌هایی است که قلعه‌نویی بدون قهرمانی فصل فوتبالی را به پایان رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ژنرال امیر قلعه‌نویی که رکورد دار کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی می‌باشد یقیناً این همه سال به دور بودن از کسب جام و قهرمانی خیلی دشوار است.

استعفا از سپاهان

عکس‌العمل قلعه‌نویی به شکست برابر استقلال در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی انتشار یک نامه‌ی احساسی و اعلام کناره‌گیری از سرمربیگری تیم سپاهان بود، امیر در این نامه ضمن خداحافظی از مردم خوب اصفهان استعفای خود را هم تقدیم مدیران باشگاه سپاهان کرد. با پذیرش استعفای قلعه‌نویی عملاً این فصل هم برای او به پایان رسید.

بازگشت به استقلال

مدتی است که شایعه‌‌ی بازگشت قلعه‌نویی به استقلال برای فصل آینده به گوش می‌رسد، اما اینک با نتایج به دست آمده در چند وقت اخیر سپاهان با قلعه‌نویی که منجر به چند شکست غیره منتظره از جمله دو شکست تلخ برابر استقلال به ویژه بازی مهم جام حذفی شده حتی علاقمند‌ترین هواداران ژنرال هم برای بازگشت او به استقلال مردد شده‌اند، یقیناً افرادی که در باشگاه استقلال علاقمند به بازگرداندن امیر قلعه‌نویی به جمع آبی‌پوشان هم بوده‌اند هم دیگر با اطمینان از پروسه‌ی بازگشت ژنرال حرف نخواهند زد.

آینده‌ی مبهم برای قلعه‌نویی

آیا امیر قلعه‌نویی به پایان راه مربیگری رسیده است؟ آیا زمان خداحافظی از حرفه‌ی مربیگری هم فرارسیده و باید اعلام بازنشستگی نماید؟

قلعه‌نویی در حال حاضر پنجاه و شش ساله است، حتی اگر شصت سالگی را سن بازنشستگی قانونی در ایران بدانیم بدانیم او هنوز چهار سال دیگر با بازنشستگی قانونی و رسمی طبق قانون کار کشور فاصله دارد. هرچند مربیان زیادی در فوتبال ایران و جهان حضور دارند با سنی بیشتر از امیر قلعه‌نویی در حال فعالیت هستند پس به قطع یقین امیر قلعه‌نویی خیال بازنشسته شدن ندارد. او جاه طلب‌تر از این حرفهاست که اعلام بازنشستگی و خالی کردن میدان رقابت نماید. به هرحال افت و خیز در فوتبال امری طبیعی است. چه بسا با یک جابجایی و حضور در تیمی دیگر قلعه‌نویی دوباره به همان دوران پرفروغش برگردد. برخی از اهالی رسانه که خود را علاقمند به قلعه‌نویی معرفی کرده‌اند شرایط جسمی و عدم تحمل فشارهای عصبی را بهترین دلیل برای استراحت و کناره‌گیری امیر دانسته‌اند و برخی دیگر معتقدند که قلعه‌نویی دیگر حرفی برای گفتن در عالم مربیگری ندارد او یک مربی سنتی با کاریزمای خاص بوده و آن‌چه در چنته داشته در سال‌های فعالیتش که کم هم نیست خرج نموده است.

منتظر می مانیم

برای رسیدن به نتیجه‌ی این نظرات و گمانه زنی‌ها باید منتظر بمانیم تا ببینیم بالاخره ژنرال پرافتخار آبی‌ها برای آینده‌ی کاری خود چه تصمیمی می‌گیرد، آیا خانواده او را مجاب به استراحت و دوری از مربیگری ولو برای یک سال می‌کنند یا قلعه‌نویی با یک تصمیم غیره منتظره همه را شگفت زده خواهد کرد؟

104 / 351 امیرقلعه نویی استقلال سپاهان لیگ برتر جام حذفی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امیرقلعه نویی استقلال سپاهان لیگ برتر جام حذفی امیر قلعه نویی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

در گزارش فرهیختگان آمده است:بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود.

همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت. 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896627

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس