Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-30@08:07:07 GMT

شوخی عجیب باشگاه مکزیکی با کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۸۰۴

شوخی عجیب باشگاه مکزیکی با کریستیانو رونالدو

باشگاه دسته سومی تلااکسالای مکزیک با انتشار تصویری از رونالدو با پیراهن این تیم خبر از انتقال فوق ستاره پرتغالی داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه دسته سومی تلااکسالای مکزیک با انتشار تصویری از رونالدو با پیراهن این تیم خبر از انتقال فوق ستاره پرتغالی داد که با حواشی و واکنش‌هایی روبرو شد و در ادامه باشگاه مکزیکی اعلام کرد به دلیل ناکامی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا 2020 قصد داشته با CR7 شوخی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس

مهاجم افسانه‌ای تیم ملی سوئد، ترکیب منتخب خود برای کینگز لیگ معرفی کرده است.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ تیم رویایی خود را برای کینگز لیگ معرفی کرده است. تیمی بدون حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی!

به گزارش مارکا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم افسانه‌ای سوئدی‌ها، ترکیب ایده‌آلِ خودش برای کینگز لیگ (لیگ پادشاهان) را معرفی کرد. او که به عنوان رئیس اولین جام جهانی تاریخ کینگز لیگ انتخاب شده است، لیست هفت نفرۀ منتخب خود را بدون حضور مسی و کریستیانو رونالدو رونمایی کرد. ابراهیموویچ در پاسخ به سوالی دربارۀ اینکه چرا خودش در این تیم حضور ندارد گفت:

شیرها با انسان‌ها قابل مقایسه نیستند.

زلاتان همچنین اضافه کرد که با توجه به اینکه این تیم متعلق به اوست، در صورت نیاز می‌تواند سرمربی، رئیس و حتی بازیکن هم باشد. ابراهیموویچ در خط دفاعی به دنبال "مدافعان تکنیکی" و در خط حمله هم خواهان جادوی رونالدینیو است. نبود دو تن از بهترین‌های تاریخ فوتبال، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، در این لیست جالب توجه است. همچنین، ابراهیموویچ پیکه، موسس کینگز لیگ را هم در تیم ایده‌آل خود قرار نداده است.

ترکیب منتخب هفت نفره زلاتان ابراهیموویچ: دروازه‌بان: جانلوییجی بوفون مدافعان: تیاگو سیلوا و الساندرو نستا هافبک‌ها: زین‌الدین زیدان و ژاوی هرناندز مهاجمان: رونالدینیو و رونالدو نازاریو

انتخاب شما چیست؟ تیم هفت نفره رویایی شما شامل چه بازیکنانی است؟

تیم رویایی هفت نفره زلاتان ابراهیموویچ

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رونالدو گران‌تر است یا مسی؟
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس
  • فرزند مارسلو و تقلید خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو در جشن فارغ التحصیلی / فیلم
  • بازیکن مورد علاقه اندریک از میان رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو / فیلم
  • شوخی با ورزشکاران؛ 27 مارس 2024
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • ماشین فراری جدید 130 میلیاردی کریستیانو رونالدو (فیلم)