Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:01:31 GMT

کشف احتکار ۵۸ میلیارد تومانی در اردبیل + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۸۲۱

کشف احتکار ۵۸ میلیارد تومانی در اردبیل + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از کشف تعداد ۳۰ فقره احتکار در استان اردبیل خبر داد و گفت: ارزش این احتکار ۵۸ میلیارد تومان بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ هوشنگ حسینی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگاراظهار داشت: دستگاه‌های مربوطه در 3 روزه گذشته 73190عدد ماسک در استان اردبیل کشف کردند و همچنین تعداد 578 هزار عدد دستکش نیزکشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در 3 روز گذشته همچنین بالای یک میلیون مواد ضد عفونی و مواد شوینده کشف شده است، افزود: نیروی انتظامی در این زمینه بازرسی همه جانبه‌ای دارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران همگام با پلیس در برنامه‌ها و بخش‌های مختلف پیشگام هستند و ما قدردان زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران هستیم که تلاش‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی را به گوش مردم رسانده‌اند.

حسینی با بیان اینکه خوشبختانه استان اردبیل جزو 3 استان امن کشور محسوب می‌شود، افزود:  این کار برای استان اردبیل بسیار تاثیرگذار است و همچنین وقوع کل جرایم پرونده نسبت به سال گذشته در استان اردبیل 2 درصد کاهش یافته است و دستگیرشدگان در این زمینه 8 درصد افزایش یافته است.

قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن استاحتکار 500 واحد مسکونی توسط 8 بانک/ مالیات خانه‌های خالی دستگاه‌ها و نهادها 2 برابر افراد حقیقی استطرح تشدید نظارت بر بازارهای استان کرمان با اولویت کشف انبارهای احتکار آغاز شد

وی بیان کرد: 70 درصد دستگیرشدگان در جرایم مختلف در استان اردبیل بیکار هستند و 2 درصد دارای تحصیلات عالی هستند و همچنین بیشترین افراد دستیگرشده به مواد مخدر اعتیاد دارند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف تعداد 30 فقره احتکار در استان اردبیل خبر داد و گفت: ارزش این احتکار 58 میلیارد تومان بوده است.

وی از افزایش 57 درصدی قاچاق نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: پرونده‌های بالای 100 میلیون در این زمینه 24 مورد بوده است.

حسینی بیان کرد: روزانه 828 مورد تماس‌های پلیس در استان اردبیل منجر به عملیات می‌شود که در این زمینه پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن در صحنه حضور می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین افزود:53 پرونده اقتصادی در 4 ماهه گذشته در استان اردبیل تشکیل شده است که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته‌ایم.

انتهای‌پیام/141/ش

R41374/P/S6,49/CT16 بیشتر بخوانید... نظارتی بر نحوه توزیع ماسک در قم وجود ندارد/ با احتکار ماسک برخورد می‌شود جدیدترین اخبار کرونا در آذربایجان‌شرقی| از تداوم ضدعفونی سالن‌های ورزشی تا کشف انبار احتکار ماسک قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نظارتی بر نحوه توزیع ماسک در قم وجود ندارد/ با احتکار ماسک برخورد می‌شود جدیدترین اخبار کرونا در آذربایجان‌شرقی| از تداوم ضدعفونی سالن‌های ورزشی تا کشف انبار احتکار ماسک پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۴ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۵ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۶ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند ۷ خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان ۹۰ درصد کاهش یافت ۸ نایب رئیس ‌مجلس: درآمدهای ‌مالیاتی پاسخگوی ‌‌۳۶۰ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دولت نیست / ‌چابک‌سازی کار بسیار سختی است مهمترین اخبار استانها جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت نایب رئیس ‌مجلس: درآمدهای ‌مالیاتی پاسخگوی ‌‌۳۶۰ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دولت نیست / ‌چابک‌سازی کار بسیار سختی است تعداد بستری بیماران کرونایی در شرق گلستان کاهش یافت پروژه آزادراه اراک به خرم‌آباد با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا آغاز شده است مهمترین اخبار تسنیم در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت لاوروف: پیشنهادهای جدیدی برای حفظ برجام ارائه کرده‌ایم گزارش| چگونه مدیریت لیبرال‌ها «رؤیای آجری» مردم را به کابوس تبدیل کرد؟ ربیعی: صندوق «دارا دوم» سریعاً عرضه می‌شود جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان اردبیل استان اردبیل میلیارد تومان احتکار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد

ایتنا - ایلان ماسک مالک پلتفرم ایکس با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا مخالف است و آن را ناقض آزادی بیان می داند.
دیروز مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که این اپلیکیشن چینی را وادار می کند از شرکت مالک خود (بایت دنس) جدا یا در بازار آمریکا مسدود شود. مجلس سنا هفته آینده درباره این لایحه رای گیری می کند.

به گزارش ایتنا از مهر، در همین راستا ماسک در پلتفرم ایکس نوشت: تیک تاک نباید در آمریکا ممنوع شود، هرچند چنین ممنوعیتی به نفع پلتفرم ایکس است اما ممنوعیت این پلتفرم مخالف آزادی بیان است.

همچنین ممنوعیت تیک تاک به رییس جمهور آمریکا اختیار می دهد تا اپلیکیشن های دیگری که توسط کشورهای متخاصم کنترل می شوند را تهدیدی برای امنیت ملی قلمداد کند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • (ویدیو) ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم