Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:33:18 GMT

لیونل مسی- اینتر؛ این شایعه چقدر حقیقت دارد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۹۷۱

لیونل مسی- اینتر؛ این شایعه چقدر حقیقت دارد؟ (عکس)

لیونل مسی نیز همانند پدرش اخیرا خانه ای بزرگ در شهر میلان خریداری کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، در یک سال اخیر شرایط باشگاه بارسلونا چندان باب میل لیونل مسی، ستاره 32 ساله و آرژانتینی نبوده و این بازیکن چندین بار علنا از اوضاع ابراز نارضایتی کرده است. هر بار نیز چنین اخباری منتشر می شود، رسانه ها از اینتر به عنوان یکی از مقاصد احتمالی لیونل مسی نام می برند و امروز نشریه گاتزتا دلااسپورت خبر از سرمایه گذاری جدید این ستاره محبوب در شهر میلان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

چندی قبل بود که خبر خرید یک خانه در این شهر از سوی پدر مسی منتشر شد و حالا گاتزتا مدعی شد خود لیونل مسی نیز اخیرا یک پنت هاوس محلل در منطقه زیبای پورتو نواوا خریده تا اینگونه اخبار انتقال او به اینتر بیشتر شود. همچنین پدر مسی شهروندی ایتالیا را نیز گرفته و البته برخی معتقدند دلیل این کار نه تمایل مسی به انتقال به اینتر، بلکه اهداف اقتصادی بوده است.

 

ایتالیا برای ترغیب سرمایه گذاری به حضور در این کشور مدت هاست مالیات کمتری نسبت به دیگر کشورها از افراد خارجی دریافت می کند و ممکن است لیونل مسی قصد داشته باشد بخشی از سرمایه گذاری خود را به ایتالیا منتفل کند.

 

به هر حال علیرغم تکذیب های مکرر از سوی مدیران و کادر فنی اینتر، اخبار حاکی از آن است گروه مالک اینتر یعنی سونینگ به دنبال یافتن اسپانسرهای قدرتمند است تا بتواند زمینه انتقال ستاره بارسلونا به این تیم را فراهم کند. البته تمام این شایعات زمانی رنگ حقیقت می گیرد که لیونل مسی دیگر تمایلی به ماندن در بارسلونا نداشته باشد و این بازیکن در این سالها بارها ابراز امیدواری کرد فوتبال خود را در نوکمپ به اتمام برساند.

 

بارسلونا لیونل مسی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی اینتر میلان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی خط حمله اینتر را قدرتمند می‌کند»، این تمجید فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال و یوونتوس از ستاره تیم ملی ایران است.طارمی با ارزش 10 میلیون یورو با ارزش ترین فوتبالیست ایران در کنار سردار آزمون به شمار می آید.

به نقل از فارس مهاجم تیم ملی ایران زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر برای امضای قرارداد 2 ساله قابل تمدید برای فصل سوم به توافق رسید.طارمی قرار است تابستان به صورت رسمی قراردادش را امضا کند و دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو دریافت کند.در زیر می‌توانید آخرین گل ستاره ایرانی برای پورتو از روی نقطه پنالتی را تماشا کنید.

کاپلو می‌گوید که یوونتوس برای رقابت با اینتر در فصل آینده باید «حداقل 4 خرید خوب انجام دهد چون اینتر در این فصل 20 امتیاز با یووه فاصله دارد» و یک گام تا قهرمانی دارد.سرمربی سابق یوونتوس معتقد است که «اینتر با جذب مهدی طارمی» و پیوتر زیلینسکی ترکیب خود را «قوی تر» می‌کند و کار دیگر تیم ها با آمدن این دو بازیکن خوب به ترکیب نراتزوری در فصل آینده سخت تر خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897004

دیگر خبرها

  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
  • گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه (18 آوریل، 2007) / فیلم
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • پسر لیونل مسی فضای مجازی را منفجر کرد؛ ۵ گل بسیار زیبا و تماشایی پسر ۸ ساله لیونل مسی + ویدئو