Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:53:27 GMT

نفت MIS به دنبال بزرگی مقابل غول‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۵۰۰۱

نفت MIS به دنبال بزرگی مقابل غول‌ها

نفت مسجدسلیمان در جام حذفی رویاهای بزرگی را دنبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان تیمی است که امسال معادلات زیادی را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بهم ریخته است. تیمی که هرساله جزو یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول بوده، در فصل جاری با هدایت مهدی تارتار فوق العاده ظاهر شده و توانسته روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفتی‌ها که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر یقه همه مدعیان قهرمانی را گرفتند، در نیم فصل دوم به خاطر مشکلات مالی و سخت افزاری پرتعداد و البته از دست دادن برخی ستاره‌های خود مثل سوشا مکانی، محمد طیبی، فرزاد حاتمی و ... کمی افت کردند اما عملکرد خوب تارتار و همکارانش مانع از آن شد تا نماینده مسجدسلیمان رتبه تک رقمی اش را از دست بدهد.


نفت مسجدسلیمان حالا در لیگ برتر نه تنها در آستانه کسب بهترین رتبه تاریخ خود در لیگ برتر است که در جام حذفی نیز شگفتی ساز شده و توانسته به نیمه نهایی برسد.


تیم تحت هدایت مهدی تارتار حالا باید در مرحله نیمه نهایی حذفی با تراکتور دیدار کند و قطعا بازیکنان و کادرفنی این تیم انگیزه زیادی برای موفقیت در این دیدار و صعود به فینال دارند. نفت اگرچه مشکلات مالی زیادی دارد و مهدی تارتار نیز در مصاحبه امروز خود با خبرنگار ما اعلام کرد شاگردانش 7 ماه است هیچ پولی نگرفتند اما بی تردید برای رقابت با 3 غول فوتبال ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


امکانات سخت افزاری نفت مسجدسلیمان در مقایسه با استقلال، تراکتور و پرسپولیس(3 تیم دیگر حاضر در حذفی) قابل مقایسه نیست اما تارتار و شاگردانش در گذشته ثابت کردند که می‌توانند کارهای بزرگ انجام بدهند و بی تردید در مسابقه آینده با تراکتور نیز فرصت خوبی که برای خودنمایی در اختیارشان قرار گرفته را به راحتی از دست نخواهند داد.

نفت مسجد سلیمان جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان جام حذفی نفت مسجدسلیمان لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط

در حالی که تیم فولاد خوزستان در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار دارد، سرمربی این تیم خواهان قرارداد سه ساله با باشگاه خوزستانی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فولاد خوزستان در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر حال و اوضاع خوبی ندارد و یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌رود. این تیم در فصل جاری چهار مرتبه مربی استخدام کرده و آخرین بار عبدالله ویسی در 26 اسفند ماه 1402 به‌عنوان سرمربی خوزستانی‌ها انتخاب شد.

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ 7 فصل و فقط 16 دقیقه بازی

ویسی در فوتبال خوزستان شناسنامه‌دار است. او با استقلال خوزستان توانسته است به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد و فصل گذشته با حفظ صنعت نفت آبادان در لیگ برتر خودش را اثبات کرد، اگر چه ابتدای این فصل اوضاع بر وفق مراد ویسی پیش نرفت. ویسی در نیم‌فصل اول نتوانست با نفت آبادان نتایج خوبی بگیرد، با این وجود او از انتخابش به‌عنوان مربی فولاد در مقطع فعلی خیلی خوشحال نیست، چرا که معتقد است وقتی حال و اوضاع تیم‌های خوزستانی خوش نیست به وی اعتماد می‌شود. این سرمربی بارها مستقیم و غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده است که باشگاهی مانند فولاد را با برنامه‌ای سه ساله در اختیار وی قرار بدهند تا در سال آخر به جایگاه موردنظر هواداران برساند. البته او تأکید دارد، طی سه سال نباید انتقادی از وی صورت بگیرد.

این در حالی است که فولاد ابتدا باید چالش بقا در لیگ برتر را برای خودش حل کند. بازی‌های باقیمانده این تیم خوزستانی مقابل رقبایی مانند آلومینیوم، تراکتور، استقلال و نساجی است که عملیات بقای این تیم را بسیار سخت می‌کند. به نظر می‌رسد ویسی باید ابتدا تمرکزش را در بازی‌های باقیمانده حفظ و با کارش اثبات کند که بهترین گزینه برای قرارداد بلندمدت با باشگاه خوزستانی است. قطعاً امثال این مربی ایرانی هر نتیجه‌ای کسب کنند بهتر از مربی خارجی اسپانیایی است که بدون دستاورد باعث خروج ارز از کشور می‌شوند.

نباید فراموش کرد که فولاد به گفته مدیرعاملش بالاترین سقف بودجه لیگ برتر را داشته است و براساس این بودجه توقع بهترین نتایج از آن می‌رود، تیمی که در حال حاضر قعرنشین لیگ برتر است و هواداران این تیم از ابتدای فصل گذشته با مدیران این باشگاه خوزستانی برای انتخاب مربیان اختلاف داشتند و آستانه تحمل‌شان برای فصل بعد بسیار پایین خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید