Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سرخابی های پایتخت قرار است در رقابتی جذاب به مصاف یکدیگر رفته و آغازگر مسابقات جام حذفی باشند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

جدال سرخابی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران حواشی ورزش مجله خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بورل به اسرائیل: رویارویی منطقه‌ای به نفع هیچکس نیست

به گزارش جام جم آنلاین، جوسپ بورل روز سه شنبه در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی لوموند بیان داشت: تحولات اخیر مانند یک بازی شطرنج است که در آن همه پیاده‌های خود را به جلو می‌برند. اسرائیل به نمایندگی دیپلماتیک ایران در سوریه حمله و ایران هم تلافی کرد.

وی با بیان این ادعا که «اکنون نوبت اسرائیل است که واکنش نشان دهد»، افزود: اما ما به اسرائیل هشدار می دهیم که به نفع همه است که رویارویی منطقه ای وجود نداشته باشد. این همان چیزی است که روز پس از حمله به کنسولگری در دمشق به ایرانیان هم گفتیم: به نفع هیچ‌کس و به‌ویژه به نفع غزه‌ها نیست که درگیری منطقه‌ای رخ دهد، زیرا این بدان معناست که جنگ پایان نخواهد یافت.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: هدف سیاسی اتحادیه اروپا اجتناب از تشدید تنش است.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه عنوان کرد که ایران «چند روز» پیش از اقدام نظامی علیه رژیم صهیونیستی، به ما هشدار داده بود. بورل افزود: وزیر امور خارجه ایران پس از این حمله به من گفت که آنها فقط تأسیسات نظامی را هدف قرار داده‌اند. او به صراحت اعلام کرد که این یک واکنش کنترل شده بود.

وی در تائید اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان بیان داشت: وقتی می‌خواهیم آسیب بزنیم، پهپادهایی را که شش ساعت طول می‌کشد [به هدفشان] برسند نمی‌فرستیم. البته این استدلال به هیچ وجه این حمله را که برای نخستین بار در خاک اسرائیل رخ داد توجیه نمی‌کند؛ اما اینکه موشک ها و پهپادها رهگیری شدند، بخشی از استراتژی بود.

ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسوولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است اما در بکار گیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • هشدار بورل به اسرائیل: رویارویی منطقه‌ای به نفع هیچکس نیست
  • بررسی روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مجله فوتبال
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • به سمت رویارویی نهایی اسرائیل و ایران می‌رویم؟
  • خسروی: همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود و ضرر کردند/ ما به بیانیه سرخابی‌ها اهمیتی نمی‌دهیم
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • لحظه رویارویی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های ایران: نتیجه را ببینید