Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،علی خوان پایه روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در گچساران اظهار داشت:بخشی از این تسهیلات پرداخت شده و بخشی در حال نهایی شدن برای پرداخت است.

وی بیان کرد: این تسهیلات یکی از دستاوردهای سفر مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور  به گچساران در سال گذشته بوده است.

فرماندار گچساران تاکید کرد: هم اکنون ۷۶ واحد تولیدی و صنعتی  در شهرک‌های صنعتی   امامزاده جعفر و شهرک صنعتی وجود دارد که بخشی فعال و تعدادی نیمه فعال است و امید می رود با پرداخت این تسهیلات اشتغال و تولید در این شهرک ها رونق گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران با اشاره به اختصاص ۱۲۶ میلیون متر مکعب آب از سد چم شیر و تبدیل هزاران هکتار زمین دیم کشاورزی به آبی در این شهرستان در سال های اخیر تصریح کرد: زمان فعالیت دولت های دهم و یازدهم با پیگیری نماینده ادوار مردم در مجلس شورای اسلامی دوران طلایی تکمیل طرح های بزرگ عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بوده است.

خوان پایه ابراز داشت: یکی از این طرح ها احداث چهار خطه گچساران به بهبهان به طول ۵۰ کیلومتر است که در چهار فاز اجرا و در هفته دولت امسال بهره برداری می شود.

وی با یادآوری قربانی شدن ده ها نفر در این جاده تا پیش از بهره برداری از آن تاکید کرد: تردد آسان مسافر و حمل و نقل کالا از پیامدهای ساخت این جاده است که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

فرماندار گچساران تصریح کرد:۱۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی همزمان با هفته دولت امسال در گچساران کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

خدمت ادامه دارد

وی احداث کارخانه فراوری گیاهان دارویی با پیشرفت فیزیکی ۸۰درصد از دیگر طرح های مهم اقتصادی در این شهرستان دانست که با بهره برداری از آن افزون بر ایجاد اشتغال پایدار به افزایش درآمد کشاورزان کمک خوبی خواهد شد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه سه بیمارستان این شهرستان در دولت تدبیر و امید تکمیل یا در مرحله پایانی است تاکید کرد: بهره برداری از بیمارستان تخصصی مادر و کودک بی بی حکیمه (س) به عنوان خدمتی ماندگار به زوج های نابارور محسوب می شود.

خوان پایه عنوان کرد:پیشرفت۹۵درصدی بیمارستان کوی کارکنان و در مراحل پایانی بودن بیمارستان نفت شهر دوگنبدان خدمات ماندگاری است که چشم انداز خدمات درمانی تا افق ۲۵ ساله آینده در گچساران را روشن کرده است.

وی همچنین از برنامه ریزی برای بهره برداری از بیمارستان بی بی حکیمه (س)شهر دوگنبدان با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در آینده نزدیک خبر داد.

فرماندار گچساران درباره تونل یک هزار و ۲۶۰ متری دیل به عنوان یکی از طرح های مهم در دست اجداث گچساران گفت: این طرح سال گذشته به دلیل نشت گاز تعطیل شده اما این مشکل رفع شده است و تلاش برای تکمیل آن در دست اقدام است.

خوان پایه ابراز داشت: خروج تعداد زیادی روستا از بن بست و کاهش خطرات جاده ای از حداقل پیامدهای اجرای این طرح است.

روزگار سخت کرونایی

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تغییر وضعیت کرونای گچساران از سفید به قرمز گفت: ساده انگاری مردم،قرمز شدن وضعیت استان خوزستان در نزدیکی این شهرستان باعث این تجربه تلخ شده است.

فرماندار گچساران ابراز داشت: هم اکنون با تلاش و انسجام دستگاه های اجرایی و مشارکت رسانه های ارتباط جمعی برای اطلاع رسانی به موقع وضعیت کرونا در گچساران بهتر شده است.

خوان پایه افزود: هم اکنون نظارت مستمر بر نحوه رعایت دستورالعمل های انتشار ویروس کرونا و تخلفات صنفی از سوی دستگاه های اجرایی متولی در حال اجراست و با متخلفان برخورد جدی می شود.

خوان پایه با قدردانی از تلاش خبرنگاران برای انعکاس اخبار این بیماری در گچساران از اهالی رسانه خواست تا درباره تداوم نیاز به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تلاش بیشتری کنند.

وی به آتش سوزی های پی در پی جنگل ها،بروز زلزله،انتشار بیماری کرونا و مسائل اجتماعی چون رد اعتبارنامه منختب مردم گچساران در مجلس اشاره و اظهار داشت: مردم این خطه روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.

صداقت اصلی ترین رسالت خبرنگاران

فرماندار گچساران همچنین با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه گفت: انعکاس صادقانه اخبار و اطلاعات به مردم رسالت سنگین خبرنگاران است.

خوان پایه گفت: پوشش بی طرفانه اخبار با اقناع مخاطبان ازوظایف خبرنگاران است.

وی اظهار داشت: وزن هر رسانه ای بستگی به عملکرد خبرنگاران آن دارد.

فرماندار گچساران ادامه داد: اگرچه خبرنگاران از حقوق و مزایای پایینی برخوردار هستند اما این قشر شبانه روز برای ادامه اطلاع رسانی به مردم تلاش می کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی خبرنگاران درباره زمان بازنشستگی اش گفت: تاکنون ۳۰ سال خدمت کرده ام و پنج سال دیگر می توانم خدمت کنم.

در پایان این آئین با تقدیم لوح سپاس و جوایزی از خبرنگاران تجلیل شد.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد توسعه اقتصادی اشتغال زایی گچساران