Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@06:43:34 GMT

اطلاعیه دستگیری 5 تیم جاسوسی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۵۱۱۱

وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری پنج تیم جاسوسی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، معاون ضد جاسوسی اعلام نمود: با استعانت از الطاف الهی و با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، به دنبال ضربات پی در پی به سرویس های جاسوسی نظام سلطه، تعدادی از جاسوسان مرتبط با سرویس های اطلاعاتی مذکور شناسایی و دستگیر گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افسران اطلاعاتی بیگانه با بهره گیری از روش های پیچیده و متنوع اطلاعاتی، درصدد انجام جاسوسی نسبت به پروژه های هسته ای، سیاسی، اقتصادی، نظامی و زیرساختی با هدف سرویس های اطلاعاتی سیا، موساد و برخی کشورهای اروپایی مرتبط با پرونده های جاسوسی اخیر؛ خرابکاری در زیرساخت ها، پروژه ها، تشدید تحریم های ظالمانه و ممانعت از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به دانش و تکنولوژی های نوین و همچنین ایجاد چالش در روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسو بوده که این تلاش ها و اقدامات مذبوحانه با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، با شکست مواجه گردید.
معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلیه افرد فریب خورده، خائن و دشمنان آشکار و پنهان جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود در راستای امنیت ملی در هیچ نقطه ای از دایره اشراف و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در امان نبوده و به ملت شریف و عزیز ایران اسلامی اطمینان می دهیم با هر توطئه دشمنان متخاصم، با قاطعیت مقابله و برخورد خواهیم نمود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی برچسب ها: دستگیری ، 5 تیم جاسوسی ، وزارت اطلاعات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دستگیری 5 تیم جاسوسی وزارت اطلاعات وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برنامه «جاسوسی خارجی» را تمدید کرد

مجلس سنای آمریکا سرانجام برنامه جاسوسی قدرتمندی که دولت ایالات متحده آن را برای «مبارزه با تروریسم» «حیاتی» توصیف می‌کند، تمدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ان بی سی نیوز، این رای‌گیری با ۶۰ موافق و ۳۴ مخالف نزد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برای تصویب نهایی ارسال می‌شود. به موجب این تصمیم‌گیری، قانون بخش ۷۰۲ نظارت بر اطلاعات خارجی یا «فیسا» (FISA) برای ۲ سال دیگر تمدید خواهد شد.

رای نهایی پس از آن صورت گرفت که مجلس سنا توانست شش اصلاحیه سناتور‌های مترقی و محافظه‌کار را که گفته بودند ابزار‌های جاسوسی «بسیار گسترده» هستند و خواستار حمایت از آزادی‌های مدنی و حریم خصوصی آمریکایی‌ها شدند، شکست دهد.

دولت بایدن و حامیان فیسا هشدار داده بودند که حتی یک وقفه کوتاه می‌تواند تاثیر مخربی بر روند جمع‌آوری اطلاعات داشته باشد.

«چاک شومر» رئیس اکثریت مجلس سنای آمریکا در این خصوص گفت: «این کار آسانی نبود و مردم دیدگاه‌های متفاوتی داشتند، اما همه ما یک چیز را می‌دانیم و آن است که اگر اجازه دهیم فیسا منقضی شود، موقعیت خطرناک خواهد شد. این بخش مهمی از امنیت ملی ماست تا اقدامات تروریستی، قاچاق و افراط‌گرایی خشونت‌آمیز را متوقف کنیم.»

خبرگزاری اسپوتنیک هم گزارش کرد، منتقدان بر این باورند که قانون بخش ۷۰۲ به آژانس امنیت ملی آمریکا اجازه جاسوسی از تماس‌های تلفنی و اینترنتی آمریکایی‌ها بدون مجوز از سوی دادگاه نظارت اطلاعات خارجی را می‌دهد و به این ترتیب می‌توان از اطلاعات خارجی برای اهداف داخلی نیز که موجب فرار از الزامات قانونی شود، استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • آمریکا و جاسوسی جهانی
  • آمریکا برنامه «جاسوسی خارجی» را تمدید کرد