Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:32:35 GMT

کشف ۷۶۶ کیلوگرم تریاک در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۵۱۵۳

کشف ۷۶۶ کیلوگرم تریاک در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد در شرق کشور با تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان به دست آمد.

او از انجام هماهنگی با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات و کشف این محموله خبر داد و افزود: با هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی ماموران انتظامی سمنان و تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس پلیس سمنان، خودروی حامل موادمخدر در محور‌های منتهی به شهرستان ایرانشهر شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی با بیان اینکه ماموران انتظامی در حالی به پژو ۴۰۵ حامل مواد دستور ایست دادند که راننده و سرنشینان خودرو ضمن بی توجهی به دستور پلیس، به سمت آنان تیراندازی کردند بیان کرد: در درگیری مسلحانه پلیس و سوداگران مرگ ۲ قاچاقچی به هلاکت رسیدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان در این عملیات ۷۶۶ کیلوگرم تریاک، ۲ قبضه سلاح کلاش، یک قضبه کلت کمری و تعداد قابل توجهی مهمات کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یکی از خرده‌فروشان مواد مخدر قصد انتقال و توزیع محموله را از شمال کشور به شهرستان دامغان دارد.

سرهنگ عباس نادعلی گفت: با تشکیل تیمی ویژه محور شاهرود- دامغان تحت کنترل نامحسوس پلیس قرار گرفت و پس از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی برلیانس توسط ماموران انتظامی، در بازرسی از خودرو ۵۰۰ گرم ماده مخدر و روانگردان شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ۲ قاچاقچی مواد نیز دستگیر شدند.

او افزود: یک دستگاه خودروی پراید نیز در محور لاسجرد به سمنان متوقف و حدود ۴ کیلوگرم تریاک کشف شد و ۲ متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر درگیری مسلحانه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه

سردار سید محمود میرفیضی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، ماموران مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی از تردد یک تریلی حامل موادمخدر مطلع شدند.

او می‌گوید: این محموله که از شرق کشور به طرف استان‌های غربی کشور در حرکت بود در یک عملیات غافلگیرانه در محور اهواز به کرخه توقیف شد.

 فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: ماموران پلیس در بازرسی از تریلی توقیف شده ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های اقدامات پلیس بوده، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه
  • کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک 
  • کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه