Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد گروه های پزشکی  تا ساعت ۲۴ امشب ۲۱ مرداد فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه در دو نوبت صبح و عصر در ۳۵ حوزه امتحانی با رقابت ۸۱ هزار و ۱۷ داوطلب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی داوطلبان باید در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، فرم خود اظهاری کرونا را تکمیل کنند.

پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، این فرم تا ۲۴ ساعت قبل از جلسه آزمون، قابل ویرایش خواهد بود.

در صورتی که افراد فرم خوداظهاری کرونا را پیش از این تکمیل کرده باشند می‌توانند تا روز چهارشنبه کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

روند آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع و آزمون راس ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود. 

 آزمون نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ عصر آغاز شده و آزمون راس ساعت ۱۶ عصر برگزار می‌شود.

داوطلبان فقط مجاز هستند مداد، پاک کن، کارت شناسایی معتبر و ماسک (و فقط برای ۷ رشته مشخص شده ماشین حساب ساده) به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید 

کلید سوالات کنکور ارشد ۲۰ مرداد منتشر می‌شود اختتامیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد ۱۸ درصد داوطلبان کنکور ارشد کارت ورود به جلسه دریافت نکردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارشناسی ارشد کنکور رشته پزشکی کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: تاکنون ۳۲۷ هزار نفر از داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از شب گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه می‌توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور پرینت کارت را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸ صبح و بعدازظهر ساعت دو و نیم بعدازظهر آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و دو بعدازظهر بسته خواهد شد.

کریمیان درباره آمار نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تاکنون ۳۲۷ هزار نفر از داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند و توصیه می‌شود داوطلبان اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org