Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام کیانی، مسوول گروه جهادی - تبلیغی صادقیون دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه خداوند روح عالم بزرگوار آیت الله مهدوی کنی را شاد کند، اظهار داشت: در چنین مقطعی که مردم جهان از دو مکتب پوشالی شرق و غرب روی برگردانده‌اند، اولویت با تبلیغ و تبیین درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: امروز بحث شهر، استان و کشور مطرح نیست بلکه بحث جامعه بشری در میان است.

 وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی اول و دوم، جهان به دو قطب الحاد شرق و غرب تقسیم شد که حاصلش سختی، گرسنگی، قتل و کشتار مردم بود، افزود: در مقطعی از زمان اندیشه و فکر از بشر گرفته شد و سختی‌های موجود و عامل تشکیل آن دو تشکل ناپسند نیز همان سرگردانی مردم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در طول زمان مکتب شرق پُز علمی خود را می‌داد در حالی که هیچ چیزی در بساط نداشت و بلوک غرب نیز به تمدن خود می‌نازید در حالی که وحشی‌ترین انسان‌های تاریخ بودند، و امروز هر دو مکتب به رسوایی کشیده شده‌اند زیرا مردم فرصت فکر کردن پیدا کرده‌اند.

 وی گفت: امروز جهان به صورت یک کف دست درآمده است و نمی‌توان به صورت جزیره‌ای زندگی کرد، لذا مسوولیت کل بشر بر دوش هر کسی است که بتواند به هر مقداری که می‌تواند در روشنگری افراد نقش ایفا کند.

حجت‌ الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: امروز مشتری‌های شما در کف خیابان های واشنگتن، لندن، برلین و پاریس فریاد سر می‌دهند و می‌گویند تا عدالتی نباشد صلحی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جایگاه امیرالمومنین علی(ع) حتی در پیش دشمنان و همه ملت‌ها موضع عدلی است که همه انبیا به آن دعوت کرده‌اند، اضافه کرد: امروز بهترین شرایط برای تبیین مکتب ائمه معصومین(ع) فراهم شده است، زیرا شناسنامه آنها در تاریخ در پیش دوست و دشمن به عنوان یک مسئله حق روشن بوده و هست.

امام جمعه بیرجند گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز وارث عدالت امام علی(ع) و امام مجتبی(ع) است و در تاریخ خط نشان پایمردی را کشیده است که امروز مردم سراسر دنیا برای حضور در اربعین حسینی راهی کربلا می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: خداوند متعال شما را بسیار دوست دارد زیرا چنین توفیقی به شما عنایت کرده که در این راه گام بردارید، لذا جمع خودتان را برای جهان آماده کنید زیرا دنیا آماده پذیرش است.

وی یادآور شد: در روایتی آمده است که «زمانی خواهد آمد که هم بهترین و هم بدترین زمان باشد» و امروز همان زمان وعده داده شده است.

وی گفت: مرحوم آیت الله خزعلی در گذشته و در درس تفسیر خود بیانی دارند که می‌فرمایند: « انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) را باید داشت اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است زیرا در آن زمان کره زمین دارای یک سری سلسله اعصابی خواهد بود که اگر به کف دست خود نگاه کنید از هر گوشه جهان به صورت لحظه‌ای می‌توانید اتفاقات را هم ببینید و هم اطلاع حاصل کنید» و ما امروز در چنین شرایطی هستیم.

برچسب‌ها بسیج دانشگاه امام صادق(ع) گروه های جهادی امام جمعه بیرجند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسیج دانشگاه امام صادق ع گروه های جهادی امام جمعه بیرجند بسیج دانشگاه امام صادق ع گروه های جهادی امام جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند